Mandyy schreef:Hoort ie staand? Gras met twee molens en wolken?
Ik zie het nu ook! Haha.
Mooie kleuren heb je gebruikt Nathalie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bijna is de ring om de cirkels af en dan is enkel de omgeving nog te kleuren. Ik vind het zoooo heerlijk want heb vakantie en kan er echt úren aan zitten! Ik had zoveel spanning voor toetsen en huiswerk etc. en het is heerlijk om te kunnen ontspannen en na te denken over mijn profielkeuze, luvv it!

ik hoop jullie vandaag nog het eindresultaat te kunnen laten zien, van die plaat waar ik vorig jaar mee begonnen was (
) en dan kan ik eindelijk een nieuwe uitzoeken
(dit is de 4e plaat in mijn boekie
iemand een leuk idee voor de volgende? weer een ingewikkelde/makkelijke/symmetrische/kleursuggesties?) Lonneke2001 schreef:iemand een leuk idee voor de volgende? weer een ingewikkelde/makkelijke/symmetrische/kleursuggesties?)

Hij is overigens al wel bijna af hoor, enkel de hoekjes nog

velen zullen hem niet leuk vinden denk ik maar iedereen zo z'n ding

Lisette0 schreef:Daarom kies ik meestal kleuren van tevoren (al doende komt er vaak wel wat nieuws bij). Om totale chaos te voorkomen.
Ik wil nog steeds een keer blind de kleuren pakken, dus echt uit de etui zonder te kijken. Daar kies ik dan wel een minder mooie mandala voor uit.

Lonneke2001 schreef:Lisette0 schreef:Daarom kies ik meestal kleuren van tevoren (al doende komt er vaak wel wat nieuws bij). Om totale chaos te voorkomen.
Ik wil nog steeds een keer blind de kleuren pakken, dus echt uit de etui zonder te kijken. Daar kies ik dan wel een minder mooie mandala voor uit.
Ik werd een beetje wanhopig van welke kleuren ik moest kiezen toen het nog geordend was, en ik besloot voor de plottwist te gaan en Chaos bovenop te zetten, dus hier is het eindresultaat, ik vind hem leuk!
[ Afbeelding ]
Nu de volgende wanhoop; welke plaat nu?