Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

errug mooi!
mooie schets!

Een 
Ik heb een lijstje van bokt wiki gehaald, en vind het juist wel leuk om alle rassen langs te lopen om te kijken wat voor karakteristieke afbeeldingen er zijn
En dan vooral de wat minder bekende te pakken af en toe.
Die ander vind ik ook leuk. Heeft wel mooi effect, dat snelle getekende 

jij en ik moeten maar eens gaan babbelen 

)
Dat koppie van het paard ook, echt té leuk.
) en verder uit de losse pols.
dat gelpennetje is wel een vinding hoor. Zit hier nu permanent in het assortiment
dat hoofd! Geniaal plaatje! 

:

Misschien dat mijn moeder mij nog helpt hiermee, heb 10 ton aan boeken, en dan te bedenken dat we nog een Ipad hebben
(4 boeken digitaal op de ipad, mja) Vraag mij af waarom we dan die Ipad hebben (al heb ik niks te zeuren, vorig jaar waren wij de eerste 'proefleerlingen' die het gingen testen, kregen wij 25 euro itunes tegoed
) Ik ga maar zo beginnen, morgen ben ik de halve dag niet thuis en heb dan waarschijnlijk geen zin om ze te doen, helaas geen reactierondje dus 

neusje zou misschien iets smaller mogen?
oogt mooi vlotjes 
kan niet anders zeggen

)
)

En ook een gave pose 

Eerst keek ie droevig, maar de fixeerspray heeft hem inderdaad wat boos gemaakt 
)
Ik heb ze nooit gehad, dus voor mij is het niet echt sentiment
heb er pas een paar jaar terug een van een vriend gehad, die hij ergens had gevonden geloof ik
Die heb ik wel nog steeds (en als voorbeeldje gebruikt).
(ik ben dat overigens niet verder
)

):
)
Twijfelde wel even met een IJsco, maar die begint niet met een J, omdat die ook van die briljante woeste manen kunnen hebben. Mooi gelukt en heerlijk snuitje ook.
Ik denk dat het voornaamste missende ingrediënten geduld en niet luisteren naar inkleurduiveltje was.
: https://lh3.googleusercontent.com/T2STz ... 54-h410-no 
hoewel ik dat bij paardlief heb weten te keren (voorlopig
) gelukkig

En ze kwam er met een flink buikje af. We zijn er nog niet helemaal uit of het een grasbuik is of dat de dracht nu te zien is