Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:Ik heb een tijd geleden ook zo'n hanging basket gehaakt met veel hulp. Wilde nu ook weer het proberen maar gaat me nog niet zo goed af.
Wilde een paardje haken maar vraag me af of ik het juiste matriaal heb. Ik heb namelijk wol maar met die kan ik amper zijn waar mijn steken zijn of haak ik dan te strak?
Is er een patroon die fijn is om mee te beginnen?
CrazyCat schreef:Ash_ schreef:Ik heb een tijd geleden ook zo'n hanging basket gehaakt met veel hulp. Wilde nu ook weer het proberen maar gaat me nog niet zo goed af.
Wilde een paardje haken maar vraag me af of ik het juiste matriaal heb. Ik heb namelijk wol maar met die kan ik amper zijn waar mijn steken zijn of haak ik dan te strak?
Is er een patroon die fijn is om mee te beginnen?
Katoen haakt veel fijner voor knuffeldiertjes om mee te beginnen daar zie je de steken stukken beter.
En bijna alle knuffeldiertjes gebruik je dezelfde techniek en geen hele ingewikkelde steken.
Je moet alleen even het meerderen en minderen goed vatten.
yasminlove1 schreef:Row 1-4: crochet 1 dc in each ch = 86 dc.
hierbij moet ik toch een stokje in iedere losse maken? totaal 86 stokjes, maar hoe weet ik hoeveel lossen ik eerst moet maken om te beginnen? Of moet ik eerst 86 lossen maken?