Nog geen kersenbloesem te bekennen (ze zijn gewoon al uitgebloeid!), maar het begint wel ergens op te lijken, en die kleuren in het water...

En hier de reden dat bovenstaande PbN wat vertraging oploopt:
Mijn projectje voor erbij: http://www.ebay.de/itm/15x-fertig-gemal ... true&rt=nc
Voor het zeer respectabele bedrag van € 1 (€ 5,50 inc verzendkosten) deze 15 PbNs gekocht. Niet om ze op te hangen, en ik ben ook niet in het bijzonder geïnteresseerd in de Titanic, al die dolfijnen, of die romantische dames en heren.
Maar ik had het idee om kleurenkopietjes te maken van de paarden, en de lijnen met d.m.v. overtrek/carbon-achtig papier ("tracing paper") over te zetten op canvas. Verf genoeg, dus met een beetje geluk en uitzoekwerk kan ik er zelf PbNs van maken.

Ik zou die moeite niet willen nemen, maar ja, dit zijn allemaal oude Ravensburgers die niet meer gemaakt worden, en je moet dus enorm veel mazzel hebben dat je ze ooit nog tegenkomt (bv on-line dus). Gebeurt wel eens, die eenhoorn, middelste rij, derde van links, die heb ik vorig jaar nieuw, nog sealed in de verpakking gekocht, maar dat is tegelijk ook de enige keer geweest dat er een pakje verloren is gegaan in de post. Nooit terecht gekomen (ik vermoed dat het op het postkantoor in Duitsland per ongeluk aan een verkeerd persoon is meegegeven die niet zo sociaal was het terug te geven). Dus toen ik deze veiling zag, tja... verkocht.
Dit is het voorlopige resultaat.

en een close up van de eerste (die was meteen ook het eenvoudigst natuurlijk, weinig kleuren):

zie trouwens dat ik een lijntje bij de voorbenen teveel heb geschilderd, oeps.