Deviltjh: 7.50?
Fair: Tot nu toe iets van 8 euro?
Mariekeoo: 15 euro?
_San87_: Voor Jack 17.50/20 euro?
Voor het oog zou ik iets van 16 euro geven.
Zo, even getaxeerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Paardengek0 schreef:Ik wil heel graag taxeren, echt waar.. maar ik heb er totaal geen verstand van, dus voor mij zal elke tekening niet meer als 50 euro waard zijn, aangezien dat voor mij dus 10 weken zakgeld is en voor mij heel erg veel.
Is het heel erg als ik niet taxeer?
Natuurlijk probeer ik het wel te leren!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Die redenering slaat echt nergens op
Maar als jij niet de moeite gaat doen voor andere mensen hun werk te taxeren denk ik niet dat de mensen de moeite gaan doen om jouw werk te taxeren.
Paardengek0 schreef:Fry: 10?
Zo, even getaxeerd
IndianRose_ schreef:jasz schreef:indianrose heel leuk idee, ik vind het wel wat flets allemaal. 30 euro
Dat fletse was de bedoeling, de kleuren die ik wou bereiken
_Caro_: jeetje, zoveel getaxeerd! Ben je daar een halve dag mee bezig geweest?! Bedankt voor het taxeren van mijn oorlogsschilderij en de beer, er heeft nog nooit iemand zoveel getaxeerd daarvoor
De beer blijft bij mij, ik verkoop hem niet. Dan vind ik het wel leuk als toch tenminste iemand snapt waarom ik hem zelfs voor 200 euro niet zou weg doenIk heb er echt enorm lang aan gewerkt ook! Kunst wordt idd wat ondergetaxeerd. Het is gewoon door de jaren heen ook iets geworden dat de gewone mens zich kan permiteren, wat vroeger niet zo was, volgens mij...
Paardengek0 schreef:Fry: 10?
Zo, even getaxeerd
_San87_ schreef:HD, jij taxeert zelf tussen de 12 en 15 euro voor werken die technisch beter zijn dan die van jou. En toch vraag je je af waarom iemand 10 euro voor jouw werk geeft? Hoewel ik zelf nooit de taxaties van anderen tegen diegene zou gebruiken (wat mariekeoo wel doet), kan ik me wel voorstellen dat een dergelijke taxatie niet leuk is om te horen, vooral omdat deze gewoon niet realistisch is!
Misschien moet je proberen realistischer te taxeren. En vooral ook meer te taxeren, want drie taxaties is wel heel karig en eigenlijk zou je geen taxaties van anderen mogen verwachten voor deze zeer minimale moeite.
Deviltjuh, ik vind de pony die je hebt getekend op bepaalde punten heel mooi gelukt. Je laat zien dat je best goed de techniek in de vingers hebt. Wat ik dan wel jammer vind, is dat de verhoudingen wat zoek zijn (lange rug, korte benen), ook vind ik het jammer dat je geen ondergrond hebt getekend. Verder vind ik het natuurlijk echt een heel tof cadeau! Een tekening als dat is denk ik 25 euro waard.