Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daarom een korte en krachtige uitslag 

lekker speels, maar wel een beetje rommelig naar mijn mening
dat had je misschien wat kunnen voorkomen door de laatste 4 regels die allemaal beginnen met ‘vrij’ , wat kunnen in te korten
ik had het het mooist gevonden als je er eentje van had uitgekozen en dat als een slot had gebruikt
dan was het net wat speels, maar wat minder rommelig
verder erg leuk gedaan, dat het niet rijmt maakt niets uit, zolang het maar lekker loopt en op gevoel in speelt
ga zo door!
verder leuk opgebouwd en leest makkelijk weg
denk er wel om dat het een gedicht blijft, want dit gaat hier en daar wel even twijfelen aan een kort verhaaltje zeg maar, doordat je teveel in detail gaat
het enige jammere vind ik dat je geen gebruik maakt van een titel
verder heb ik geen commentaar, want het is gewoon een prachtig gedichtje!
weer een creatief en nieuw idee
zoals hiervoor ook zo was, erg leuk
wel neigt het een beetje naar een verhaal, dat ik vind ik wat minder
verder vind ik het wel een leuk gedichtje, alleen is hij op het einde een beetje onduidelijk
en dan bedoel ik niet het slot, maar het stukje daarvoor
leuk gedaan!
verder vind ik het gewoon leuk en creatief bedacht! Misschien zou je wel wat meer gebruik kunnen maken van leestekens, omdat je nu 2 hoofdletters hebt, maar het verder nergens constant is.
vind hem hier en daar wel een beetje zwak, maar op sommige stukken juist ook heel sterk, dus dat heft elkaar wel een beetje op
leuk gedichtje, mooi in elkaar gezet, verder heb ik er niet echt commentaar op. Alleen vind ik het jammer dat de 1e en de 2e alinea zo in elkaar overlopen, terwijl de rest weer wel echt los van elkaar staan
hij is het gewoon heel mooi! Heb er niet echt duidelijk commentaar op! Mooie herhalingen en opbouw van het geheel! Super!
(sluit lekker aan op mijn vakantie
) weet niet zo goed wat ik er voor commentaar op zou moeten geven
hij is in ieder geval mooier dan je andere gedichtje, zoals je zelf al verwachte 
het leest heerlijk en ik kan me er goed in vinden 
leuk uitgewerkt en spreekt ook wel 
gefeliciteerd!