Art_Ificious schreef:ik reageer later op iedereen. Zit nog int ziekenhuis (mag namiddag naar huis) en heb een tekening gestart.
Weet nog niet of ik deze ga afwerken... Heb namelijk ook nog opdrachten te maken.
En twijfel beetje of deze wel gaat goedkomen met dit klein formaat. Misschien hertekenen op A3 zodat de details beter kunnen uitkomen.
op A4 formaat
[ [url=m/i5IIuU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JDaivX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hele scherpe potloden, dan komt het zeker wel goed

Selina schreef:Sinds mei niet meer getekend. Vond nog lastig die balans vinden tussen een eigen paard hebben (en dus bijna dagelijks naar stal gaan) en tekenen. Maar nu een opdracht dus dat helpt om het weer op te starten. Moet er gewoon even bewust tijd voor inplannen. Als ik eenmaal weer in dat ritme zit, dan moet je me soms wegslepen bij m'n tekentafel
Kon nu meteen m'n Stabilo Carbothello's proberen, vind het fijne potloden, zijn ook heel dun en ik heb mini vingertjes dus primaHeb nog nooit een heel lichaam getekend, dus alles is priegelwerk
![]()
[ [url=m/w6mlqH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pagina 76 & 77:
Art: Beterschap! Al die stipjes lijkt me ook lastig op A4, als je echt gedetailleerd wil werken kun je misschien inderdaad beter op A3 overgaan, nu ben je nog niet zo ver. Goed begin al.
Deugenietje: Leuk dat je begonnen bent! Ik ben ook wel benieuwd wat jij het juiste materiaal vindt?
Seven: Die rimpels van die koe lijken me zo lastig, heel andere huidstructuur dan andere dieren, door de blauwe achtergrond komt hij er wel goed uit.Je paard op dat canvas is ook mooi geworden, je laat hoofdstellen altijd zo levensecht lijken, ik durf het nog niet aan
Jis: Heel tof al, zou hem haast zo laten. Groot contrast zo.
San: Denk dat dit werk wel één van je hoogtepunten is hoor. Zit zoveel karakter al in.
Tallie: Gaaf dat je het durfde om eens andere kleuren te gebruiken. Ik zie er ondanks de andere kleuren wel een Fries is
Wat een blijhoofd, zeg

En dank je voor 't compliment