227/365
Even snel, verjaardag van oma vandaag. 85 jaar... Wat een leeftijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RenskeFrea schreef:Pluizebolpum, je bent iig wel creatief met rassenZie het al voor me, een gevleugeld paard aan een lijntje
Doet me ook beetje denken aan Fantasia, en zo slaat de fantasie weer verder op hol.
Knap van die schetsen naar aanleiding van tv, bewegende beelden!
Ik vind die van vandaag ook leuk. Is weer heel andere stijl, heel zacht, beetje cartoonish. tof
Fnanne, deze is ook weer erg mooi. Ik vind het leuk effect die witte lijnen erdoor ipv zwarte. Doe je die uitsparen of afdekken met het een of ander?
Vandaag ben ik het huurcontract van mijn huisje gaan tekenen, dus ik kan binnenkort verhuizen![]()
Kan ik mooi tekenplekje inrichten wat niet steeds in de weg ligt
Hierdoor had ik wel minder tijd dan ik wilde, want wilde deze stiekem ook nog inkleuren.
Overigens heb ik wel gesjoemeld, en de omtrekken op mijn papier doorgedrukt vanaf de foto.
Dus dan had ik de vage impressie al te pakken.Ik zag er nogal tegenop om alles te beginnen met schetsen, dus bleef ik het uitstellen. Dit is een goeie middenweg![]()
Misschien dat ik hem later nog eens inkleur, dat geeft volgens mij nog een gaver effect. Het is overigens wel heel tof om te doen, een hele kudde paarden neerzetten![]()
Potlood op A4.
De D is van...:
[ [url=m/FKpko5.jpg]Afbeelding[/url] ]
RenskeFrea schreef:Drawerlover, dat klopt
Doe je niet gezellig mee dan?
Vandaag heb ik veels te lang gewerkt, nadeel van thuis werken is dat je makkelijk te lang door gaat
Maar toen had ik dus geen puf meer om internet door te spitten voor een nieuw ras plaatje, en had ik nog geen inspiratie.
Dus dan nog maar een Fje, van nog een foto die ik gister als kandidaat bestempeld had
Aangezien die van gister toch ook maar A5 was, hier de andere helftVoor de verandering eens op de grove kant van het papier, dat is nog een stuk moeilijker vullen
[ [url=m/edTozz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was naar de Kwast gegaan om fixeer spul te halen voor mijn pasteltekeningen, kwam ik er A3 papier blok tegen in de aanbieding (volgens mij zelfde soort papier als dit groene, van Canson mi teintes, alleen in wit, gelig en zwart). Heb maar meegenomen, dus moet ik toch maar aan de A3 velletjes met pastel
Of ze gewoon door midden doen, aangezien ze anders toch niet in mijn tekeningen opbergmap passen
RenskeFrea schreef:Drawerlover, dat klopt
Doe je niet gezellig mee dan?
Vandaag heb ik veels te lang gewerkt, nadeel van thuis werken is dat je makkelijk te lang door gaat
Maar toen had ik dus geen puf meer om internet door te spitten voor een nieuw ras plaatje, en had ik nog geen inspiratie.
Dus dan nog maar een Fje, van nog een foto die ik gister als kandidaat bestempeld had
Aangezien die van gister toch ook maar A5 was, hier de andere helftVoor de verandering eens op de grove kant van het papier, dat is nog een stuk moeilijker vullen
[ [url=m/edTozz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was naar de Kwast gegaan om fixeer spul te halen voor mijn pasteltekeningen, kwam ik er A3 papier blok tegen in de aanbieding (volgens mij zelfde soort papier als dit groene, van Canson mi teintes, alleen in wit, gelig en zwart). Heb maar meegenomen, dus moet ik toch maar aan de A3 velletjes met pastel
Of ze gewoon door midden doen, aangezien ze anders toch niet in mijn tekeningen opbergmap passen
RenskeFrea schreef:Pluizebol, ik kan nu ook je tekening van gister zien. Die vind ik ook erg mooi, zeker zo met het verhaaltje erbij
Vandaag een halve tekening. Doordat ik afgelopen nacht ongeveer niet geslapen heb door het gedoe met werk, en om 5 uur vanochtend besloot het af te maken, terwijl ik erna weer wilde slapen maar niet lukteBen ik beetje dood op nu.
Ik wil deze niet afraffelen omdat ik het koppie zo mooi fijntjes gelukt vind, en de rest dus ook met zorg erop moet komen. Foto is uit eigen voorraad, tekening op A4.
Ik maak hem dus verder af als ik weer uitgerust ben, en duik nu maar lekker mijn bed in
De H is van halve ....
[ [url=m/WKnG3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
(zie dat ik wel mijn scanner eens mag schoonmaken, waar komen ineens al die vlekken vandaan)