Ik heb bijde gehotfixed, maar ze laten vrij snel los. Op de silicone heeft ie het een paar weken vol gehouden. Op de hardcase liet het de zelfde dag nog los. Misschien als je ze er helemaal in smelt dat het dan wel werkt. Ik deed het met een strijkijzer.
Ik heb nu ook steentjes, maar die zijn groter en moet je opnaaien. Heb ergens gelezen dat hier ook speciale lijm voor was? Kan dat wel, aangezien de onderkant van die steentjes glad is?
Ik heb die arend en deze 2 gemaakt in een dag haha, was even op dreef! maar nee geen patroonplaat, ik doe alles met de hand, die 2 hierboven zijn apart in een uurtje gemaakt .. moet zeggen dat ik ook wel veel patronen maak
Ik ben opzoek naar een plaatje van honden behendigheid (agility) om te hotfixen Kan niets vinden, ook geen gewoon zwart/wit plaatje Heb tot nu toe één plaatje gevonden maar die hond is niet leuk Iemand iedereen? Hoeft niet persee hotfix te zijn als die er van kan maken is het ook goed
Olaaaa, ik ben opzoek naar losse opzet stukjes voor de dual power, een ronde en een strijkijzervorm de grotere formaten. Waar kan ik die goedkoop en betrouwbaar vinden?