Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ga je hem nog opnieuw breien?
Dus die moet ik dan eerst even scoren...
.
. Ik had verwacht met de patent toch wel wat meer te gebruiken... 
. De pas is gebreid in dubbele gerstekorrel met 2 naalden tricot ertussen. Leuk effect!!! Maar...de pas is vierkant. Op zich weer eens wat anders maar een vierkante pas heeft 1 groot nadeel: hij gaat af staan
. Vraag is dus of je dat wilt.
. Gekregen van een paard met een eigen wil dat moeilijk in bedwang te houden was
. Straks eerst naar het quilten en vanavond t/m het armsgat breien. De wol is van prachtige kwaliteit alleen niet echt strak getwijnd dus ik moet een beetje opletten soms dat ik wel de héle draad pak. Af en toe is de wol ook dikker maar het geeft een heel mooi resultaat. Haast heb ik niet echt met deze trui; is toch voor het najaar. Hoewel, het lijkt wel najaar qua weer
. Tjonge wat een regen de afgelopen dagen! Maar deze trui trekt op dit moment meer dan die streepjestrui.
. Wil je nieuwe steken opzetten soms, bedoel je dat? Ik weet niet hoe ik dat rijtje moet plaatsen namelijk... leschevaux schreef:volgens mij wel
dat ik gewoon verder kon breien![]()
en hoe doe ik dat?

. Moet te doen zijn! Heet zo'n hals niet iets van Carmen.... (nog iets)?
Ik hou wel van dat soort halzen, met een beetje een blote schouder, dus vond deze ook erg leuk
Morgen maar even printen op werk, als ik er aan toe kom, dan kan ik er van het weekeind aan beginnen. Al moet ik nog even gaan bedenken welke kleur hij moet worden
. Volgens mijn moeder ben ik te preuts
.... Als het héél warm is, wil ik THUIS nog wel een mouwloos hemdje aandoen maar zeker niet naar het werk of zo. Niet op kantoor maar ook niet naar de post
. Hoewel ik daar nu wel met korte mouwen rondloop omdat het in die hal vreselijk warm is. Dus ik hoop qua werk niet op een hete zomer!
maar ik ga graag wat 'bloot', ik heb het altijd zo snel warm op kantoor 
.
. Maandag begint het festijn al om 7 uur 's morgens en gaat door tot 1-2 uur 's nachts. Lekker 6 km lopen door het dorp met de fanfare sla ik dit jaar dus ook maar over