Hey mieden, Hebben jullie er wel eens aan gedacht jullie maaksels te verkopen? Ik zou het ook graag willen kunnen maar het lukt gewoon niet. Maar het is ook een heel leuk kado voor mijn coache van school die is in verwachting van een dochter. Als dank zou ik haar zoiets willen geven.
Ow echt heb je voorbeelden? Wat kost het ongeveer?
Ik wil het ook graag kunnen. Ben wel aan het oefenen maar tegen de tijd dat ik het echt kan is dat kind al geboren. Moet gewoon opzoek naar iemand die kan hakken en het mij kan leren
Ik weet niet of je het op korte termijn wilt want heb nu 2 haakopdrachten, luiertaart en tekening op de lijst staan, dus hoef me niet te vervelen en dan nog mijn eigen trouwalbum een keer in elkaar zetten
Nee, gaat me denk ik niet lukken nee... ligt er ook aan wat voor poppetje je in gedachte hebt en zodra ik weet op welke datum die andere opdrachten of moeten zijn
Als ik heel snel een patroontje heb van iets dat jij graag zou willen dan kan ik dat wel nog voor elkaar krijgen. Let wel op dat wanneer het een groot beestje is kan het niet door de brievenbus en kost het 6,75 aan verzendkosten
Die zijn ook leuk, ik vind de witte leuker! Mijn kinderen zijn al groter, die hoeven zoiets niet. De probeerbloem die ik gisteren gemaakt had, is wel ingepikt door mijn dochter..
Cyntje
Geplaatst: 08-06-10 13:36
Die heeft Chiara zo uit Dichte slofjes kan wel, wil daar ook mee beginnen, wil met zoveel beginnen want wil volgend jaar misschien op de markt staan