Ik ben ook gewoon begonnen. Pak een leeg doek en kies dan een aantal kleuren. Dit smeer je door elkaar en je ziet vanzelf wat voor een effect het geeft. Dan kies je een mooi bijpassen paard uit en zet deze er in (bijna) dezelfde kleuren op. Tadaa het ziet er moeilijker uit dan het is (vind ik). en ik ben ook een verschrikkelijk pietje precies in mijn werk, dus dit nogal onnatuurlijk voor mij.
Haha, dat is zo Ik vind die andere wel beter gelukt. omdat hier en daar de verhoudingen wel een beetje weg zijn,. in dit plaatje vind ik dat een klein beetje storen. in die anderen totaal niet. (als daar al fouten in zitten )
Anoniem
Geplaatst: 30-08-11 23:36
Ik zit al eeuwig in een tekendip, het wil maar niet lukken en het plezier is een beetje verdwenen. Nou goed, even snel tussendoor:
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 31-08-11 08:53
Daisyree : wat gaaf weer. Alleen herken in Indy er niet zo in, haar hoofd. Qua styl vind ik hem wel helemaal geweldig Die 'oranje' van je vind ik echt wauw! Ga ik van de week ook maar is proberen
Andere schetsen en tekeningen die ik gezien heb ook super. Bokt is productief Elmo: volgensmij kom jij wel weer uit je dip