Ik wil graag een tattoo laten zetten en hiervoor heb ik een schets gemaakt door middel van het bij elkaar plakken van paatjes in photoshop. Dit geeft een idee over hoe ik de tattoo wil, maar ziet er nog niet helemaal mooi uit.. Is er iemand die deze schets voor mij zoui willen uittekenen? Reactie graag via pb
amber15
Geplaatst: 27-08-13 18:55
Wie o wie heeft zin om mijn, inmiddels overleden, parkietje te tekenen? Het betekent erg veel voor me!
Zou iemand misschien mijn, maandag overleden, kat willen tekenen?? Ik zou je heel dankbaar zijn! Ze betekende veel voor me! Ik mis dr nu al heel erg...
Ik doe veel dieren fotograferen dus misschien zitten er leuke oefen projecten tussen. Ik zou het wel leuk vinden het even te horen als je een foto gebruikt, gewoon omdat ik het leuk vind het te volgen.
Iemand die mijn kat wil natekenen? Ik ga deze zelf denk ik ook nog wel een keer natekenen ooit, maar het lijkt me super leuk om te zien wat iemand anders er van kan maken! Grote foto heb ik ook
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat, maar ik ben op zoek naar iemand die tegen betaling onze hond wil tekenen of schilderen. Het gaat om een blindegeleidehond die zelf blind is geworden en die wij toen geadopteerd hebben. Dus wel een extra uitdaging om zijn blinde ogen mooi neer te zetten!
edit: het is een hele rustige hond, die in huis niet veel beweegt, dus liggend op zijn mat lijkt me het mooiste? Of zijn snuit? Verder ben je vrij in kleur- of materiaalgebruik. Al maak je 'm paars met groen, als het maar echt Clever is, dan is het goed
Het gaat al een tijdje slechter met Clever en ik zou mijn moeder graag voor haar verjaardag (26 okt) een schilderij of tekening van Clever cadeau willen doen.
Stuur me alsjeblieft een pb'tje met je idee (en evt portfolio) en prijsopgave. Ontzettend bedankt!