Welkom coldsummers (volgens mij had ik je nog niet eerder in dit topic gezien?) Wel gaaf getekend! Zoiets moet ik ook nog maar eens proberen of dat mij lukt
Hieronder mijn week 19
Athelas
Geplaatst: 13-05-16 16:05
Week 19
zwanepol
Geplaatst: 15-05-16 15:50
Stil hier....
Vandaag heb ik Ambria van Glock horses nagetekend, die stond op hun facebook en was goed en snel te doen
Ik ben er ook nog, alleen niets af. Leuke zwanepol, zo'n foto had ik zelf voorbij gegaan, maar zo zie je dat ook zoiets prima kan.
zwanepol
Geplaatst: 16-05-16 11:23
Nummer 137
pompompom
Geplaatst: 16-05-16 15:36
Aaargh... ik had een hele lange update, maar floep... weg! Dus ik beperk het nu even tot deze pagina:
Zwanepol: leuk om je vooruitgang te zien en dat zwart wit blijft je goed af gaan! leuk om te zien hoe je daarme met contrast speelt.
Athelas: leuke tekeningen, je verhoudingen worden steeds beter.
Coldsummers: wat een heerlijke schets, knalt van het papier af! Tof.
Uska: lekker schets, heerlijk los en veel contrast. Fijn om naar te kijken.
Sanneb: leuke hond, ben benieuwd naar het eindresultaat (tip die ik ook onlangs kreeg, gebruik zwart zo min mogelijk. Door gebrande umber te mengen met cobalt blauw krijg je ook een hele diepe bijna zwart kleur die meer diepte geeft dan echte zwart).
En mijn eigen werkjes van de laatste tijd: Ik ben op mijn werk van locatie veranderd, en had voor iedereen zijn/haar lievelingsdier getekend als afscheid. Dus in april heb ik alles bij elkaar 72 dieren getekend.... haha ik was blij toen dat projectje af was haha. Ik heb ze niet allemaal op de foto gezet, een deel ben ik vergeten.
En verder weer met houtskool gewerkt:
Een snelle tekening met balpen:
Snelle schetsjes zonder voorbeeld uit het hoofd:
met losse toets een paard op het strand in olieverf (A5 formaat):
Leuk en herkenbaar! Ik heb zoveel ideeen maar ik wil er niet veel tijd in steken momenteel ivm de examens dan heb ik eens inspiratie, maar alleen voor tijdrovende (meer dsn een kwartier ) werken
Pompompom, ik meeste je al! Leuk dat je er weer bent en toffe werkjes allemaal! Athelas: laat me raden, een shetlander, arabier, belg en het paard van Sinterklaas Zonder gekheid, leuk gedaan hoor!
Vandaag een foto van fotograaf bokker Cahm95 nagetekend (met haar toestemming)
Wat komen er weer leuke werken voorbij! Zwanepol, hoe blijf je het voor elkaar krijgen telkens zulke goede tekeningen te maken? Athelas, ontzettend leuk! En ontzettend herkenbaar!
zwanepol
Geplaatst: 17-05-16 22:22
Marrie_L schreef:
Zwanepol, hoe blijf je het voor elkaar krijgen telkens zulke goede tekeningen te maken?
Zwanepol, ik vond je eerste al goed gelukt, maar ze worden steeds beter!
Pompompom, de eerste twee vind ik echt super gaaf! Wat een mooie stijl. Die ooievaar is ook echt heel leuk. Super om zo'n persoonlijke kaart te krijgen.