Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:
annelieke92 schreef:noortiej schreef:hahah, moet je ook maar een setje thuis hebben he? of je komt naar mij, gaan we hotfixen
Lijkt me wel gezellig een hotfix date en dan neem ik ook Danté of Odin mee want we moeten nog steeds die pannenkoekenrit doen met onze Juf
little_birdy schreef:iemand een idee waar ik die hologram nailheads voor een fatsoenijke prijs kan halen
Lunaeekie schreef:yvonnedv schreef:
Ik wil graag nieuwe steentjes bestellen, maar weten jullie een site waar je niet voor een minimumbedrag van 10 euro moet bestellen?
En welke maat steentjes gebruiken jullie het meest? En welke maat is het mooist voor een naam op een dekje?
bij eqjewels is het va. 6 euro geen verzendkosten maar je kan volgens mij ook voor minder bestellen.
Saaams schreef:Ik ga morgen mijn tante leren hotfixen. Dan gaat ze zelf het pakket kopen. Maar ik zie dat Nederlandhobby ook goedkoop is. Is het een snelle/betrouwbare site? Anders bestel ik gewoon bij Hotfix online.
chanelle14 schreef:@Maiska Ik denk dat het wel aardig blijft goed blijft zitten. Ik zie dat anderen ook hun laarzen en cap enz.
doen en daar blijft het ook goed op zitten en als je een frontriem in de winkel koopt loop je ook altijd de
kans dat de steentjes er af gaan. Het ligt er maar net aan hoe je met de spullen om gaat denk ik