Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Nouja...'' Schiet het niet erg op'' Ben ook nog geen 3 dagen bezig natuurlijk, dus zo langzaam vind ik het niet gaan...
En met prof bedoel ik in een sarcastische weg inderdaad iemand die het wel kan..
Bejaardetehuis ga ik zo langs hoor, geen probleem..
Bonjoy schreef:Ik wil het ook zó graag kunnen, maar wil het te snelAls het even kon haakte ik ook al mooie draakjes en dergelijke.
dobbel schreef:dat is ook de reden dat ik tegenwoordig enveloppen helemaal om tape, er gaat zo veel fout tegenwoordig bij de post, pff zonde
hier gaat het niet zo lekker met de arm,
sven is gisteren geopereerd, en dat is echt een bikkel, gistermiddag vroegen we ons al af of ze wel echt wat gedaan hadden hihi, echt een klein bikkeltje,
(twas maar ammandelen knippen en buisjes)
Giolli schreef:Pff.. Zal ik anders even het postkantoor bellen? Weet niet of dat helpt... Jij had hem ook al op de post gedaan?
Krissis schreef:Giolli schreef:maar het komt er dan op een gegeven moment uit te zien als een vingerhoedje.![]()
Ik wil ook zo graag...Geduld geduld!
Opzich is dat niet verkeerd!! dus bovenin smal en steeds breder uitlopend?
Dan ben je ergens aan het meerderen, dat je in 1 steek van de vorige toer 2 steken maakt ipv 2.
Krissis schreef:Giolli schreef:Pff.. Zal ik anders even het postkantoor bellen? Weet niet of dat helpt... Jij had hem ook al op de post gedaan?
Jep, ik heb ze eergisteren op de post gedaan, had stiekem gehoopt dat je ze al binnen zou hebben...
Krissis schreef:Bonjoy schreef:Ik wil het ook zó graag kunnen, maar wil het te snelAls het even kon haakte ik ook al mooie draakjes en dergelijke.
Tja...zoals gezegd: als je het eenmaal in de vingers hebt, gaat het als een malle. Even doorbijten en dan kun je alle draken haken die je wilt