jasz 50 euro
A3, geen idee hoeveel uur maar wel ontzettend veel, grafiet vulpotlood (0.7mm van de action volgensmij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_San87_ schreef:jasz schreef:Haha volgende keer even kijkenhad ik al gedaan bij mijn eerdere post
Ja, dat zag ik. Een klein aantal taxaties. Ik denk niet dat ik hoef te quoten wat je zelf hebt gezegd, toch?

maar wel 15 euro.
70 euro
)
wel 35 euro!

maar verder 30 euro 

Zeer netjes gedaan in elk geval. Ik heb echter geen idee wat men bereid is te betalen voor zo'n puntgave digitale werkjes. In mijn omgeving verkoopt zoiets namelijk moeilijker dan manueel getekende/geschilderde werken, zelfs al is het zo netjes gedaan.
Voor mij persoonlijk doet de tekst op de baan echter wat afbreuk aan het werk. Ik denk dat je je werk zo ook meer beperkt tot liefhebbers en dat het zonder die tekst commercieel gezien interessanter was. Vanwege de kunde in het werk, kan je wel een aardig bedrag vragen, maar ik heb echt geen idee wat je hier nu voor kan krijgen. Ik vermoed vanwege het formaat toch wel > 200€ (Was zonet met half dichtgeknepen ogen aan het kijken en toen bedacht ik mij, was de tekst nu iets symmetrischer geweest en iets optisch correcter ivm perspectief, zodat het echt goed op een weg leek, dan zou ik persoonlijk het veel passender hebben gevonden)
.
. Hij doet wat cartoonachtig aan, waar helemaal niks mis mee is, ik denk dat er wel publiek voor iets dergelijks is. Ik vind het in ieder geval een grappig schilderij om te zien. 20 euro.
. De gekleurde achtergrond heeft mooi uitgepakt, je techniek is mooi. Ik vind helaas het oog te klein en dat stoort mij. Ook lijkt het raster nog door te schijnen in de achtergrond (maar dat kan ook aan mij liggen?). De manen zijn prachtig, heel goed gedaan! 50 euro.
! 200 euro.
. De ogen vind ik mooi, een intense blik. De rest vind ik dan weer wat minder, flets, weinig kleur en diepte. Ik denk zo'n 15 euro.
), vooral de tooi vind ik heel erg mooi gelukt. Het paard is naar mijn mening wat minder, het oog en de oren zijn naar mijn mening wat te groot en het hoofd is wat te kort, waardoor het dier een wat driehoekig hoofd krijgt (als je snapt wat ik bedoel). Je manier van werken met grafiet is wel erg fijn om te zien. 40 euro is denk ik wel realistisch voor je manier van werken, nu nog proberen de verhoudingen te verbeteren.

en wat bedoel je met structuur? 
!
!