hond van Channiiiej (Rare stuk onderaan het linkeroor is inmiddels verbeterd, maar ik had net mijn camera opgeborgen vandaar nog een oudere foto ) Oja, kopje staat iets minder schuin dan op de foto, schuin vind ik moeilijk
Mocht iemand nog op katten willen oefenen, in de link in m'n onderschrift staan foto's van ons stel! (kan ff geen directe foto plaatsen, zit mobiel, sorry!) Twee witjes, waarvan 1 met twee verschillende kleuren ogen.
Amanda; te gekke foto! Ik zal die zeker opslaan om eens te experimenteren lillopippa; op de vorige pagina poste je dezelfde foto's Heb vanavond geen zin om uitgebreid te tekenen, maar misschien komt er een schetsje uit van Amada's kitten
ik heb een vraag, ik wil graag een tattoo op mijn schouder. willen jullie wat proberen te tekenen ?
moet een kersenbloesem en een engel inzitten en de naam Floor
joey_lover
Geplaatst: 22-08-13 00:42
Het poesje (kitten?) van Roosch. Gemaakt op mdf met pastel. Kijken hoe gedetailleerd ik kan gaan, zonder er uren mee bezig te zijn. Ben er wel tevreden over. Zag alleen dat de tafel rechts lager is dan links
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 22-08-13 18:53
joey_lover: Ontzettend gaaf!! Die oorharen zijn echt te schattig. Mooie kleurencombinatie Hoe lang heb je hier nu over gedaan?
Nu ik nog een keer kijk vind ik alleen de bolling van de pootjes de ''verkeerde kant'' op ogen.
joey_lover
Geplaatst: 23-08-13 00:25
Dank je wel Ik heb deze met een raster opgezet. Dus dat telt niet echt qua tijd. Maar met het inkleuren ben ik zo'n 3 à 4 uur bezig geweest en dat is voor mij snel. Heb anders in die tijd alleen maar een oog en een neus af, als ik al aan de neus toegekomen ben
Wat betreft de bolling, dat zie ik niet helemaal. Welke kant ogen ze dan volgens jou op, naar je toe?
Iemand die mijn (inmiddels overleden eind mei) hondje zou willen tekenen foto door lione bakker , ook op groot formaat (pb) zou het een mooi eerbetoon vinden aan mijn vriendje die ik 10 jaar heb mogen hebben