Ik ga stapje voor stapje verder. Hebben jullie ook altijd zo'n punt dat je denkt dar het helemaal niets gaat worden? Gelukkig heb ik doorgezet en begint het voorste paard steeds meer naar m'n zin te worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen is het oog net iets te groot denk ik.
De achtergrond past er goed bij, iets vager á la William Turner, en ik zie niet direct iets mis met de vleugel.

)

Gave auto! ik wil er later weer een keer echt voor gaan zitten zodat ik op al dat moois ga reageren
Heb nogal tijdgebrek momenteel.
wat mij betreft is het alleen maar gezelliger als meer mensen meekletsen, ik zou zeggen voel je vrij!

Luf it! Het zijn echt kleine tekeningetjes die je zo in een cartoon voor je ziet. Heel tof! Je lijnen zijn ook heel clean. Schets je eerst of teken je ze zo direct? 

Telpeva schreef:Als ik de 50% haal (half opgegeten taartje) dan mag ik van mijzelf de copic airbrushhouder bestellen, dat is eind volgende maandDie wil ik al jaren hebben maar vind hem altijd zo duur voor een suf stukje plastic

eclair98 schreef:Ik denk dat ik er mee stop, het lukt me echt niet meer met alle inhaalslagen die ik nog moet doenIk heb het toch wel 100 dagen volgehouden en dat vind ik ook wel wat waard
Het neusje lijkt iets te groot, maar dat kan aan mij liggen.

WAANZINNIG! Zo'n lief geheel!

Ik zag het verzoek voor een review, dat is prima die komt later deze week wanneer ik hem wat meer heb kunnen testen. Zijn er nog specifiek dingen die je wilt weten? want dan kijk ik daar naar, dan kan ik meteen antwoorden
Ik was even bang dat ik m'n bruine vriendje ging verliezen maar inmiddels is hij alweer flink opgeknapt, dus ik durf het dagelijkse tafereel in de kooi nu te tekenen