Dit Vest is op pen 10 gebreid
en wel op stal tijdens het waken van de merrie
4 draaden tegelijk want de wol voor het vest vond ik te dik zo geeft het een minder dik effect
hij is wel goed gelukt met de maat mijn dochter is er blij mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar erg mooi hoor! Laat me raden, de hond mocht hem niet houden?
. Schiet echt niet op... Griep is echt een hardnekkige verkoudheid geworden, hoest mijn keel kapot volgens mij, heb ook bijna geen stem.

patpen schreef:Ziet er leuk uit Maartje! Gezellige kleurtjes ook. Zal ongetwijfeld een succes worden!!!
Wat een gezellige tas Danseresje.
Nooit geweten dat dit patroon Entrelac genoemd worden. Heel bewerkelijk maar mooi!!
!!
. Maar het is beslist een mooi project!
De bestelde IJslandse wol is binnen. Wauw, wat een mooie kwaliteit!!! Moest alleen dit keer invoerrechten betalen... Jammer, maar nog steeds veel goedkoper dan hier
. Toch moet het echt nog even blijven liggen: eerst de zomertrui breien!
.
. Ergens (!) op internet staat een prachtige trui: onder kabels, verder patent. Ik kan alleen niet op de naam van de fabrikant komen, het was oorspronkelijk een Duits wolmerk. Het patroon heb ik wel ergens uitgeprint maar ik wilde even kijken of ik qua steekverhouding goed zou zitten. Ik wil zó graag met het blauw gaan breien
. Helaas staat het patroon wat ik bedoel er niet meer op dus moet toch door de stapel gaan spitten.....
. Nummer 123: http://www.steinbachwolle.at/pic/downlo ... W/hw04.pdf