Ik heb na 2 van die ringetjes armbanden alleen nog maar een frontriem op bestelling gemaakt.Niet zo goed te zien op de foto maar het is amethyst met zoetwater parel.

Verder niks meer,ben nu druk bezig met breien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bittermoon schreef:sorry dat ik hier zo kom binnenvallen, maar ik had een vraagje en dacht misschien kunnen jullie me uit de brand helpen..
Mijn moeder maakt zelf sieraden (puur als hobby niets hoogstaands) Nu wilde ik eerst als kerstcadeautje wat mooie leuke kralen voor haar kopen, maar ik denk er nu eigenlijk aan om gewoon zelf een mooie armband voor haar te maken..
Ik maak zelf niet vaak sieraden maar ben opzich best handig dus met een tutorial van internet of eigen idee kom ik vast een heel eind.. Maar nu HET probleem....
Mijn moeder heeft echt enorm smalle polsjes, en houd daarbij niet van "grof" dus ik wil iets 'fijns" maken..
Maar op webshops kan ik niet echt een beeld vormen van hoe groot iets uitvalt..
(ik dacht om een jasseronarmband te maken, met kleine kraaltjes en bedeltjes, vrij volle armband, maar wel kleine materialen zegmaar) Op creadream zie ik eigenlijk de meeste bedels van rond de 15-17 mm breed, maar ligt het aan mij of is dit al vrij groot?
Sorry voor mijn lange verhaal, als het niet duidelijk is moeten jullie maar zeggen. Of als iemand een ander idee/andere webshop/geschiktere techniek heeft..
JodieR schreef:Ik woon in EpeTussen zwolle en harderwijk.
Ik denk dat misschien een cursus glaskralen ook wel leuk is om te doen
Wendy15 schreef:Lijkt me ook wel leuk zo'n freubelmiddag, maar krijg je dan niet weer net als hier in het topic zoiets van 'ik heb het ook zelf moeten uitvinden, dus jij gaat het ook maar zelf uitproberen tot het lukt" ?