Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TinkerTom schreef:@ _bitje_ ik zou er niets voor vragen, probeer er eens wat meer tijd in te steken en kijk eens goed naar de details van andere grafiet tekenaars hier op bokt, daar kun je ook al val leren, kijk eens goed hoe dat allemaal in elkaar zit.
een tekening maak je niet in een half uurtje, ik ben met een digitaal portret tussen de 5 en 10 uur bezig, vooral lekker blijven oefenen hoor!
@_lucy_ , mireya en Olivierlover: graag even de moeite nemen een aantal pagina s terug te taxeren daarna zal ik jullie werkjes taxeren.
@Andante, mooi werk!! erg sprekend. mooi de achtergrond! 1 miezerig zeikpuntje is misschien dat ik de hals nog ietswat plat vind... maar zeker niet storend! €65,-
_lucy_ schreef:TinkerTom schreef:@ _bitje_ ik zou er niets voor vragen, probeer er eens wat meer tijd in te steken en kijk eens goed naar de details van andere grafiet tekenaars hier op bokt, daar kun je ook al val leren, kijk eens goed hoe dat allemaal in elkaar zit.
een tekening maak je niet in een half uurtje, ik ben met een digitaal portret tussen de 5 en 10 uur bezig, vooral lekker blijven oefenen hoor!
@_lucy_ , mireya en Olivierlover: graag even de moeite nemen een aantal pagina s terug te taxeren daarna zal ik jullie werkjes taxeren.
@Andante, mooi werk!! erg sprekend. mooi de achtergrond! 1 miezerig zeikpuntje is misschien dat ik de hals nog ietswat plat vind... maar zeker niet storend! €65,-
Huh? Ik heb toch echt en aantal pagina's terug getaxeerd hoor, stuk of 4..
janique schreef:Andante: Mooi lief portret, erg sterke toets 50 euro
Tinkertom: Opnieuw erg mooie werken, maar niet je besten. Deze tekeningen zijn naar mijn smaak teveel gesmudged of in ieder geval
ze komen over alsof je geen bril op hebt. Ik vond jou scherpe gedetailleerde werk meer kwaliteit hebben, alhoewel het nog steeds erg goed is. Zwaan vind ik een stuk minder omdat ik wat veerstructuur/suggestie van wat realistischer water mis. 150 euro voor het paard.
xkimmx: Je bent goed bezig, verhoudingen zitten al aardig goed. Nog wat oefenen op vacht en high en lowlights om wat meer leven in de tekeningen te blazen.
Rock: Ik had je al wat tips gegeven wat betreft het portret van het kindje, bij het paardje een beetje hetzelfde overgangen mogen wat vloeiender. Je kleurgebruik bij het paard vind ik wel netter. Ik ben benieuwd wat we meer gaan zien
_Bitje_: Ik zou hier geen geld voor geven, ten eerste heb ik het idee dat er over een foto gekleurd is en ten tweede vind ik hem nog wat onafgewerkt.
Thioro: Nette portretten, ogen zouden nog wat beter kunnen door wat reflectie. 20 euro
Floran: Prachtig zacht portret, vind de vacht erg goed gedaan. Het oog is nog wat flets, maar wel erg netjes. 70 Euro
_Bitje_ schreef:janique schreef:_Bitje_: Ik zou hier geen geld voor geven, ten eerste heb ik het idee dat er over een foto gekleurd is en ten tweede vind ik hem nog wat onafgewerkt.
waarom zou ik dit gekleurd hebben??
duid dan aan waarom je het er ''gekleurd'' uit ziet vinden,
wat bedoel je eigenlijk met gekleurd?
_Bitje_ schreef:ik heb dus niet overgetekend, sommige stukjes heb ik
wel vergeleken en op elkaar geplakt voor de vergelijking en
daarna een stukje bij de benen overgetrokken...
maar verder dus alleen maar met natekenen....
hier..http://www.mijnalbum.nl/Foto-7E7TPFDS.jpg
deze heb ik uit het hoofd gemaakt, met voorbeeld soms
van paardjes op internet maar heb ik absoluut hier niet met fotos zitten te kleuren...
(vind het een beetje kinderachtig zo te reageren)
_Bitje_ schreef:ik heb dus niet overgetekend, sommige stukjes heb ik
wel vergeleken en op elkaar geplakt voor de vergelijking en
daarna een stukje bij de benen overgetrokken...
maar verder dus alleen maar met natekenen....
hier..http://www.mijnalbum.nl/Foto-7E7TPFDS.jpg
deze heb ik uit het hoofd gemaakt, met voorbeeld soms
van paardjes op internet maar heb ik absoluut hier niet met fotos zitten te kleuren...
(vind het een beetje kinderachtig zo te reageren)