Oliebeer: Leuk gedaan hoor! Als je er meer één van kan maken, zorgen dat het een geheel is, niet zo onrustig maar dat het heel zacht wordt als het ware, dat is denk ik spelen en kijken, het stukje onder de neusriem en boven het rechter neusgat is super! Hoe je daar de kleuren heb geblend. €40,-
__Karlijn__: 1e: Moeilijk, ik vind hem om eerlijk te zijn een beetje eng..

2e: Super! Echt heel goed, zie je dat als je met een zachter matteriaal werkt het dan heel anders is.. Echt heel goed, doe het je niet na! €70,-
_Bitje_:.. Helaas, deze zou ik weggeven en geen geld voor vragen. Denk dat je er nog niet klaar voor bent. Mischien als je at minder met lijnen werkt. Pak is een B potlood, minimaal 2B ofzo, wat zachter, en speel met je potlood kijk wat zo’n zachter potlood allemaal kan doen en at voor sfeer het geeft. Ook werk je dan minder met outlines, zorg ervoor dat je die iig heel licht zet, je kan ze altijd later nog dikker maken als dat nodig is op bepaalde stukken maar door de schaduw die in de foto zit kan het nooit zo zijn dat alle oulines dezelfde dikte hebben, snapje?
Carlijnnn: Gek, als ik kijk naar de tijden dat je bezig bent geweest zie kom ik tot de conclusie dat ik de werkn di het korst duren het mooist vinden. Af is af. Soms is een schets 1000x mooier dan een doek waar je uren mee bezig bent geweest.
1e: €40,-
2e: €40,-
3e: €80,- prachtig die paar lijnen, het is echt goed!!
tryntsje: Heel erg mooi kan er niet veel van zeggen omdat de foto niet zo goed is maar van wat ik kan zien ziet het er erg goed uit! €60,-
Pagina 73:
TinkerTom: Ik weet niet precies wat je voor een digitale creatie kan vragen maar ik denk toch zeker wel €100,- per stuk als het niet meer is.. Denk wel meer.. Richting de €150,-
xDonja: Leuk gedaan, alleen mist hét, snap je? Het heeft niet het ‘WAAUW’ effect dat iedereen doet betalen. Dat betekend niet dat het niet mooi is getekend at dat is het echt wel hoor, maar met jou komt dat wel goed! €20,-
xkimmx: Ik denk dat voor jou hetzelfde geld als voor _Bitje_. Dus lees dat stukje maar.
TinkerTom: Super, deze wel €150,-/€200,-
Pagina 74:
xXLianneXx: Leuk gedaan, dat oog is echt super! Ik denk als jij nog een helehoop oefent dat je dan écht super gaat doen en voor een hoop geld kan verkopen. €25,-
-----
Zo nu mijn werkjes dan toch maar.

Grafiet, A4, 6uur

Grafiet, A4, 4uur

Grafiet, A3