ik durf dit dus niet te gebruiken voor grote projecten want dit papier kan er niet goed tegen.Ik had een muisje uitgesneden,
73/180
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik durf dit dus niet te gebruiken voor grote projecten want dit papier kan er niet goed tegen.
gerlindie schreef:Ik heb laatst heel enthousiast olieverf gekocht, alleen ik heb geen idee hoe het werkt
Heeft iemand hier toevallig een beknopte uitleg?
Op YouTube beginnen ze allemaal met "solvens" en "medium" en "fat over lean" en ik kom er niet meer helemaal uit

) 
sanneb schreef:Ik ben alweer een poosje bezig met een oefening, maar krijg de benen niet naar m'n zin.
Vond deze vanwege z'n houding een leuke uitdaging, maar leg hem maar even aan de kant.
[ [url=m/9eIpKt.jpg]Afbeelding[/url] ]
sanneb schreef:Bedankt voor jullie reacties. Geeft me toch weer motivatie om door te zetten.
Pompompom, wat een goed idee om zo na te schilderen. Toch weer heel anders dan van een foto, maar wel het voordeel van stilstaan.
Ik schilder deze met olieverf op papier, 20 x 30 volgens mij.
Zo gaaf dat jij het nog steeds volhoudt! Hoewel ik niet meer veel post hier, kijk ik wel nog steeds met heel veel plezier naar alles wat jij en de rest maakt.
want die gebruik ik nooit)