Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bergje schreef:Mijn proeflapje boomstammen is ondertussen na enig gepruts goed gelukt. Nu ben ik aan de top begonnen, maar helemaal snappen doe ik het niet. In de tips staat dat meerderingen en minderingen op de goede kant van het werk komen. Maar vervolgens praten ze over in elke vierde naald minderen, dat is op de verkeerde kant? Mijn snapper zal door de zon wel defect geraakt zijn, want ik moet hier nog even over nadenken geloof ik.
patpen schreef:Bergje schreef:Mijn proeflapje boomstammen is ondertussen na enig gepruts goed gelukt. Nu ben ik aan de top begonnen, maar helemaal snappen doe ik het niet. In de tips staat dat meerderingen en minderingen op de goede kant van het werk komen. Maar vervolgens praten ze over in elke vierde naald minderen, dat is op de verkeerde kant? Mijn snapper zal door de zon wel defect geraakt zijn, want ik moet hier nog even over nadenken geloof ik.
Dan begin je dus de meerderingen in de 5e naalden daarna om de 4 naalden. Op die manier meerder je aan de goede kant.
Bergje schreef:Maartje, een paashaas? Leuk! Ik heb een jaar of twee geleden kuikens/konijntjes en muizen zitten breien voor om van die kindereieren te doen, superleuk! (Jane Greenhowe Easteregg treats of zoiets, voor de liefhebbers).