Stefieke1997 €15, ik mis vooral nog de diepte in je schilderij, bijvoorbeeld de neus lijkt vrij plat.
iertje93 €7,50 probeer wat meer met schaduwen te gaan werken, dan krijgt je tekening al meteen veel meer diepte!

Pagina 73
Jolien0808 €7,50 wat is het formaat van je tekening? Probeer wat meer details in je tekening te verwerken en misschien een 'lichtpuntje' in het oog van het paard? Het lijkt (vanaf) hier 1 kleur te hebben, overal even donker.
Tyrcanol €12,50 mooi! Misschien nog iets meer aandacht aan het lichaam proberen te besteden? Nu lijkt het voor mij een beetje los te staan van het hoofd.
Jolien0808 €7,50 wat is het formaat? Je hebt hier al een aantal mooie schaduwwerkingen in zitten! Het oog van zou mij nog wat levendiger mogen.
_San87_ Eerste €125 heel erg mooi en aaibaar! Tweede €80, vind de kont/achterkant van de zebra erg breed ogen, klopt niet helemaal naar mijn idee maar kan het natuurlijk mis hebben. Wel erg origineel bedacht en vooral erg leuk zo met die streepjescode!
xLouise €45, herkende het paard direct! Jammer van de achtergrond die vind ik een beetje afdoen aan het paard, welke erg mooi is gelukt!
Nayomie €10, vind je kleurgebruik op de hals vooral erg netjes! Maar de verhoudingen kloppen nog niet helemaal en het oog zou iets meer leven in zich mogen hebben!

Nayomie €25, zo he al een hele vooruitgang! Verhoudingen zijn echt vele malen beter en een mooi kleurgebruik! Het oog zou nog wat levendiger mogen (denk aan licht verschil tussen de pupil in het oog en een 'lichtpuntjee in het oog).
Nienke15 €35 mooi gebruik van veel kleuren!
xTitanic €70 ik ben fan van deze tekening van jou, een schimmel lijkt mij zó lastig, en het heeft allemaal toch hele mooie diepte bij jou!
saskiakefie €20 ogen zijn goed gelukt! Ik mis nog wel wat diepte, maar ik moet ook zeggen dat ik het je niet nadoe hoor, ik kan totaal niet pastel overweg!
A3 formaat, grafiet