Ik moet omdat ik ga samenwonen met mijn vriend waarschijnlijk mijn beste maatje aan het eind van het jaar bij mijn ouders 200 km verderop achterlaten. We zijn al 12 jaar samen en ik zou een mooie tekening/schilderij van ons echt heel gaaf vinden om hem nog vaak te kunnen zien. De leukste foto van ons is nog een oude analoge en het beste wat ik daarvan kan maken is deze scan:
Het ik ben opzoek naar mensen waarvan ik hun paarden mag natekenen in Illustrator. En die illustraties dan mag gebruiken in het boek dat ik aan het schrijven ben.
Het gaat om zulk soort tekeningen.
Bp me maar
moralian
Geplaatst: 08-06-12 19:02
ik zou het heel tof vinden als iemand mijn veulen na wil tekenen hij is namelijk afgelopen dinsdag op 1 jarige leeftijd plots overleden
Een jaar geleden heb ik mijn merrie in moeten laten slapen, nu wil ik toch heel graag een tekening van haar, wie wil een poging wagen? Ik heb best wel wat foto's van haar, dus als er geen goede tussen staat of hem uit een andere hoek wilt dan stuur maar gewoon een PB. (er staan er ook wat in mijn profiel die kan ik ook op groot formaat doorsturen)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 14-06-12 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee afbeeldingen in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
Brittneyx
Geplaatst: 17-06-12 10:06
hallo wil iemand mijn paard tekenen? als hij niet té duur is en heel mooi zou ik hem willen kopen.
Elmars_Floor
Geplaatst: 18-06-12 13:56
Ik heb voor de liefhebbers nog 2 foto's van mijn arabieren ruin..
Het is niet mijn pony, maar een pony van de kinderboerderij. Mij er graag niet op.
xxxNaatjuhxx
Geplaatst: 19-06-12 14:22
Ik heb een Hengst en een merrie, kan ze dus nooit samen op de foto zetten, misschien dat iemand zin heeft om ze samen te tekennen? Voor de gene die er zin in heeft, alvast heeeeeeeel erg bedankt !
lelijke_heks
Geplaatst: 19-06-12 21:33
voor de liefhebber!
groter formaat beschikbaar.
vandango
Geplaatst: 21-06-12 22:06
recent is mijn maatje Cheeky overleden, waar ik 20 jaar lang veel plezier mee gehad heb Hier een foto uit 1996 van ons tweetjes samen, terwijl ze prachtig hoogdrachtig is...
Helaas geen grotere afbeelding, ik denk dat de kwaliteit dan hard achteruit gaat. Wanneer eventueel gebruikt wordt, graag pb!