Pag 63:
Sprietlover: Contrast is mooi, de lippen lijken wat groot en het linkeroog lijkt wat raar, beetje scheel ofzo en is niet op gelijke hoogte met het andere oog. €15
Ietjelover: leuke papagaai, leuk als verassing voor iemand maar zou er nog niets voor vragen
Floran: leuke compositie, mooi contrast en de verhoudingen lijken ook juist. €35
Chanelle14: probeer wat meer op de verhoudingen te letten, het lijk tnu net een bodybuilder met konijnen oren, maar je bent op de goede weg

Ietjelover: hij is erg plat en er missen heel wat schaduwen e.d. zou er nog niets voor vragen
Pag 64
Horseydude: je hebt een aparte stijl waar je van moet houden, de mijne is het niet, sorry €10
Pag 65:
assenpoetster: mijn eerste indruk is goed, verhoudingen zitten goed al lijken de oogjes miss wat groot, wel mis ik nog wat schaduwen bij de manen waardoor vooral de voorpluk nogal plat lijkt. €20
sammyvriend: leuke uitstraling, mooi kleurgebruik alleen kijk ik wel wat raar tegen het donkere gedeelte aan, of ik het nu wle mooi vind of niet weet ik niet, verhoudingen zijn prima.
netjes neergezet €35
Babico3: een grappige tekeking, verhoudingen lijken niet helemaal te kloppen, mis er ook wat diepte in €10
pag 66
horsydude: nog niet af dus valt nog weinig te taxeren
sprietlover: hij is wle sprekend alleen de verhoudingen kloppen her en der niet helemaal, rechter oogje staat wat raar €15
_bitje_ je bent goed op weg, vind hem nog een beetje rommelig, de buitenlijnen te hard en de invulling te saai, probeer er wat meer contrast in te krijgen € 5
Prioika: de hals erg mooi gedaan, het hoofd is op zich qua verhoudingen ook goed alleen de oren staan wat raar. ik vind hem redelijk realistisch alleen probeer dan het hoofdstel ook realistisch te krijgen , nu steekt het wat af van je tekening. € 17,50
SIEMxFUNNY: ik vin het contrast mooi, alleen de verhoudingen zijn niet juist. ik krijg er een paashaas gevoel bij

Chanelle14: ik had voor een ander kleur papier gekozen, nu is het allemaal wat doner en saai. de afsnijding vind ik ook wat minder. €15
_san87_
Citaat:Ik krijg m'n tekeningen niet verkleind via Photobucket, dus ik ben bepaalde werkjes opnieuw aan het uploaden. Maar stel je er absoluut niet te veel van voor hoor Ik ben zo'n type wat aan wal staat
waarom zo negatief? ik vind je tekening super! heb er eigenlijk gene op of aanmerkingen over €50
pag 68:
TE5 een leuk vrolijk plaatje, lekker gekleurd, alleen de paardjes vin dik niet zo, ik had er dan voor gekozen om ze echt helemaal zwart te maken. commentaar had je zelf al gegeven € 5
_bitje_ ik vind hem een beetje slordig, net of er een gals water over is gevallen...de verhoudingen kloppen ook niet helemaal, probeer het volgende keer wat minder waterig af te werken en je bent al een heel eind op weg, zou hier nog niets voor vragen
pag 69
horsydude, wat een vrolijk plaat van goofy, jammer dat de binnekant van de mond een kleur is , je had de tong wat donkerder kunnen doen en de keel nog donkerder, dan had je wat meer diepte gehad.
€15
pag 70
Mylittlejoy: super!!! de eerste is een erg sfeervol plaatje!
pony springt eruit. heb ook even in je deviantart gespiekt je bent goed bezig!! erg mooi € 125
de 2e is ook erg sfeervol, bij het voorste opgetilde been vin dik de hoef ene beetje raar en bij de achterste been is het alsof hij een verdikte kogel heeft maar dan ben ik wle aan het zeuren hoor

pag 71
Quebelle de verhoudingen kloppen niet helemaal, de oren staan er raar op en de hals is wat iel. probeer nog wat meer met schaduwen te werken. €5
_bitje_ voor beide tekeningen geldt, de verhoudingen kloppen helemaal niet, vind ze beide slorig en krasserig afgewerkt, als je verhoudingen wilt oefenen kan een raster in het begin handig zijn

Quebelle: ook hier mist behoorlijk wat contrast en schaduw, ga vooral door met veel oefenen! hier nog niets voor vragen
Quebelle je bongo is netjes voor zover ik kan zien, foto is nogal klein €10
Sprietlover: ik vind hem best netjes! de manen mogen nog wat realistischer, ze zijn nu nogal plat invergelijking met de rest, het buitenste oog klopt ook niet helemaal, goed op weg! € 15
Floran: wat een mooie tekening!! netjes neergezet €40
Kallipooh: fleurige plaat, oren zijn wat puntig. oog is mooi g elukt maar verder mis ik wel wat diepte € 10
pag 72:
Oliebeer: vind hem wel wat slordig, vooral de manen, je hebt haarde en zachte lijnen dor elkaar gebruik maar in dit geval is dit niet zo mooi uitgewerkt, neusje is wel mooi €15
_karlijn_ wat een vrolijk zelfportret! vind de mondhoeken wel wat raar of misschien de mond wat te licht? €35
je 2e is ook mooi, het oog misschien wat te groot en het bit is wat mij betrefd wat te onopvallend, de manen vind ik wat plat in vergelijking met de rest. € 35
_bitje_ het lint heb je mooi gedaan! daaron tegen vanlt het hoofdje dan weer weg omdat daar weinig contrast in zit. probeer het hoofd ook eens in te kleuren zoals je bij het lint gedaan hebtmaar dan wel wat lichter natuurlijk. goed op weg €15
Carlijnnn
1e volijk schilderij van een danseres! leuk neergezet zonder veel details, €40
2e de toekan is ook felurig schilderij geworden, misschien had hij van mij wat realistischer gemogen € 30
3e kan het niet goed zien doordat ie gedraaid is maar de verhoudingen lijken me niet helemaal juist, het hoofd vind ik wel mooi ingevuld maar de manen wat plat. € 10
tryntsje, ik mis nog wat diepte in het hoofd en de hals, de manen heb je wel mooi neergezet! de voorpluk steekt weer iets af, jammer ook dat hij zo dicht tegen de kant staat en niet meer is gecentreerd, €15
zo poeh ben weer bij geloof ik!