Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daarvoor alvast mijn complimenten

uiteindelijk ben ik gegaan voor een gedicht met een mooie boodschap die naar mijn gevoel echt mooi was
maar verder iedereen mijn complimenten zoals hierboven al gegeven, echt super gedaan
en hoop trouwens ook dat er zoveel mensen blijven mee dichten, dat is wel zo gezellig 
Ik heb van jou veel mooie gedichtjes gezien, maar ik vind dit een wat mindere, er spreekt wat minder gevoel uit
Wat ik trouwens wel heel mooi vind in het gedichtje is de laatste regel, omdat je daarin echt afsluit zeg maar. Dat geeft toch nog een snaar die gaat trillen, dus dat is wel knap 
echt leuk bedacht in ieder geval
wat minder in het gedichtje van ik dat je in de laatste strofe eerst ‘liefde’ gebruikt en daarna ‘lief’, daardoor loopt bij mij het ritme even een beetje stuk
verder sluit je wel mooi af, dus heb ook verder geen commentaar
is duidelijk opgezet, alleen bij de derde strofe gebruik je tegenwoordige en verleden tijd, dat vind ik niet zo mooi, ook al zou het in het verhaal wel kunnen hoor
verder snap ik het laatste stukje niet helemaal, want naar mijn idee zeg je nu dat de tranen toch al verscheurd zijn of dat de jongen in dit geval verscheurd is , het lijkt niet helemaal te kloppen naar mijn gevoel
verder wel super gedaan.
maar weer eens een super leuk gedichtje
het begin is sterk, toen dacht dat ik dat het wat afzwakte, maar daarna pakt het weer enorm sterk op
weet niet zo heel goed wat ik erop voor commentaar zou moeten geven, misschien wat opmaak, maar dat heeft verder niets met de inhoud te maken
gewoon goed gedaan, super 
daarna vind ik hem eigenlijk een beetje afzwakken
toch vind het laatste zinnetje wel erg leuk van je gedichtje, dat geeft nog even een duidelijke greep naar je toe. Vind het een leuk gedichtje, maar heb niet echt een heel goed commentaar erop 
deze loopt lekker door, leest gewoon lekker weg
het is gewoon mooi, maar toch mist er iets in, ergens wat de laatste snaar raakt bij mij zeg maar, komt volgens mij omdat de afsluiten misschien wat pakkender had gekunt
wel leuk gedichtje
alleen vind ik het woordje ‘joch’ in het gedicht niet zo mooi, het had naar mijn idee wat vertederender moeten klinken als ‘jong’. ‘joch’ klinkt zo neerbuigend zeg maar
Verder leuk gedichtje en zoals ik al zei erg origineel leuk 
geeft het gevoel mee, vind alleen de laatste zin wat minder, hij wat gevoeliger gemogen, die komt er een beetje mat uit, terwijl de rest van het gedichtje, juist veel gevoel uitstraalt 

leuk gedichtje, vooral de laatste regel grijpt je weer even vast, het midden vind ik iets minder, vind ik ietsjes mat
verder geen commentaar gewoon leuk gedichtje 
prachtig gedichtje en zit een mooie boodschap in
verder geen commentaar hij is gewoon heel mooi 
leuk gedichtje, vooral mooie afsluiten
hij loopt mooi, kan er niet echt nuttig commentaar op geven 
toch wel mooi gedichtje 
kort erg simpel, maar toch wel grappig
vind alleen de laatste zin niet zo, misschien dat je beter had kunnen beginnen met: ‘Heb ik mijn leven…’ zou naar mijn idee beter doorlopen
daar zou ik voor gekozen hebben, ondanks de lengte van de zinnen
verder heb ik er geen commentaar op, gewoon leuk 

WildWings schreef:Nette beoordeling nujaro, bedankt
Wat voor opmaak zou je dan willen zien?
zodat het minder als een kladpapiertje overkomt zeg maar
(niet verkeerd bedoelt) maar kan me voorstellen dat je daar zelf juist niet voor kiest, om onderscheidt te maken met de rest, maar geeft het dan een titel
iets waardoor het wat minder gewoon regeltjes zijn zeg maar, gewoon dat je al ziet van oh dat is een geheel
begrijp je het
niet erg duidelijk volgens mij
nujaro schreef:WildWings schreef:Nette beoordeling nujaro, bedankt
Wat voor opmaak zou je dan willen zien?
iets als hoofdletters, leestekenszodat het minder als een kladpapiertje overkomt zeg maar
(niet verkeerd bedoelt) maar kan me voorstellen dat je daar zelf juist niet voor kiest, om onderscheidt te maken met de rest, maar geeft het dan een titel
iets waardoor het wat minder gewoon regeltjes zijn zeg maar, gewoon dat je al ziet van oh dat is een geheel
begrijp je het
niet erg duidelijk volgens mij
Merci!
Jodie_ schreef:Ik denk dat ik deze keer toch echt weer eens mee ga doen, heb de smaak van het schrijven weer te pakken geloof ik, eens zien of dit ook voor dichten geld.
heb nu druk met school.......... 
ga zo nog maar een poging wagen geloof ik 

)