[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:37

Huh nee wat, ehh jeetje ts wat jammer dat het af is. Had graag nog doorgelezen en denk zeker dat je het door kan laten gaan..

Wat ik wel heel leuk vind is dat de titel op deze manier er in voor komt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:43

Hé dat is ineens snel ten einde, erg onverwachts ook.
Voor mij komt het wel goed uit, ik ga beginnen met een studie. Minder excuses om toch nog niet te beginnen met leren :')

Het was leuk om te volgen hoor :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:50

Hè, huh.... wat een pats-boem einde? Was je er ineens klaar mee....?

Wel bedankt voor je spannende verhaal hoor!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:53

Jammer dat het is afgelopen! Maar bedankt voor het leesplezier! En de tijd die je erin hebt gestoken ondanks je kraamtijd. Geniet er verder van,

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:53

Heel erg bedankt voor het verhaal TS. Jammer dat het ten einde is. Het was erg prettig om te lezen :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:59

Dat had ik niet zien aankomen!
Bedankt ik heb genoten van je verhaal.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:01

Dit had ik ook niet zien aankomen, zo'n abrupt einde -O-

Bedankt voor je verhaal, TS!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:05

Oei wat een abrupt einde!

Heel erg bedankt dat je dit verhaal met ons wou delen TS! Ik vond het erg leuk om te lezen en keek steeds met spanning uit naar het volgende deel.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:23

Oeps, das wel een snel einde. Jammer, maar dank voor het vlotte, pakkende verhaal

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:26

Bedankt voor het verhaal!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:36

ts wat zonde van je verhaal dit einde. -O-

hoop niet dat het komt omdat sommige zeide dat het te lang of ongeloofwaardig vonden.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:40

Wat een abrupt einde :=
Jammer zo ineens

Ben ik wel nieuwsgierig naar wat jij zelf hebt meegemaakt wat hierop lijkt :o
Maar Dat zal privé zijn :j

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:43

Ohh wat zonde dat het klaar is...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:49

Kom onder mijn leessteen uit, volg vanaf het eerste moment maar heb nooit gereageerd.

Het eind is wat abrupt, maar serieus ik heb nog nooit op deze manier een verhaal op bokt gevolgd. Maar dit bleef elke post spannend. Heb het echt elke dag gevolgd. Thanks voor het verhaal! Vooral blijven schrijven hoor!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 17:58

Leuk verhaal TS! Ik had in het begin 3 of 4 updates gelezen en daarna niet maar, tot deze week. Heb deze week helemaal bijgelezen. Dus heb het geheel bijna in 1 keer gelezen. Heb er van genoten!

Al dacht ik wel af en toe “wat een gepingpong :+ ). Een stukje is het de man van haar dromen en wil ze oud worden, en 1 paragraaf later is ze er helemaal klaar mee, terwijl daar dan 3 uur tussen lijkt te hebben gezeten. Maar dat is meer mijn irritatie met dergelijke wispelturige relaties, waar ik niet zoveel van snap (en die wel degelijk bestaan).

De reacties de laatste paar pagina’s komen denk ik een beetje om dat de lijn een beetje uit het verhaal was.

Ik kan me herinneren dat je ergens een opmerking plaatste dat je zelf ook nog niet helemaal helder had waar het heen ging en het verhaal zich ontwikkelde zoals je schreef. En dat was ook wel een beetje te merken tijdens het lezen.

De meeste verhalen hebben vaak iets van 5-10% introductie, 40% opbouw, 45% HET GROTE DRAMA en spanning, en dan nog iets van 5% om het af te ronden.

Doordat ik het bijna in 1 keer gelezen heb, leek “het grote drama” het hele verhaal richting Italië te zijn. Daarna leek het verhaal wat doelloos. Bijna alsof het Italië gebeuren een deel 1 was en je aan een nieuwe opbouw voor deel 2 begon.

Mijn advies zou dan ook zijn voor een eventueel volgend verhaal: bedenk vooraf globaal wat je verhaal lijn gaat zijn. Welk gebeuren wil je vertellen en hoe eindigd het ongeveer. Dat kan voor jezelf in slechts 3 of 4 zinnen, je hoeft het echt niet helemaal uit te denken. Maar het helpt richting te geven aan het verhaal en de spanning er op de goede momenten in te houden en het netjes af te ronden. Je kunt daar als je nieuwe ideëen hebt ook echt wel vanaf wijken, maar blijf die “verhaal spanningsboog” in je achterhoofd houden.

Het is nu een beetje als een super toffe tv serie met een super populair eerste seizoen, wat daarna naar het lijkt doelloos op gang gehouden wordt zodat de serie maar door kan gaan. Klinkt er harder dan ik bedoel, maar ik probeer een pakkende vergelijking te geven.

Het einde hoeft niet eens ook echt het einde te zijn. Er zijn heel veel verhalen met meerdere delen, maar een nieuw deel krijgt dan ook weer een nieuwe opbouw van spanning, met de climax en de afronding. En als mensen weten dat het een “vervolg” verhaal is, verwachten mensen ook weer opnieuw een opbouw, en komt het niet meer over als “waar gaat het heen”.

Hoe dan ook. Heel leuk gedaan! Heb er echt van genoten. Wat ik hierboven schrijf is ook niet bedoeld als kritiek, maar als advies om je verder te helpen. Succes! En ik hoop wel dat je blijft schrijven, want je doet het erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:07

Zo wat een leuke reacties.

Vind de feedback echt tof! Bedankt!!

Er is zeker een kans dat er een nieuw deel gaat komen maar voor nu was het verhaal echt af. De relatie was op deze abrupte manier uit gegaan met dit einde. (Maar wie zegt dat dit voor altijd het einde is tussen Fleur en Jeff? )

Het is voor nu wel zo gelopen als ik in mijn hoofd had, alleen had ikzelf het einde van het verhaal ook niet zo snel zien aankomen al.

Ik neem de feedback zeker mee en heb genoten van jullie! :+:

Bedankt!!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:10

Ik ben wel benieuwd naar hoeveel van dit verhaal echt waargebeurd is O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:12

P.s. mocht er een deel 2 komen houdt dan de volgende titel in de gaten:

"Mijn vriend is wél crimineel"

Wel alleen volgen als je de naam Jeff nog kunt verdragen ;)

Of er komt een vernieuwde versie van deze, dat kan ook. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd en vond het echt supertof om te doen met jullie!

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:15

Ooohhh wat jammer dat het verhaal ten einde is gekomen!
Maar ik vond het super leuk om je verhaal te volgen! +:)+ +:)+ +:)+ Dankjewel

Misschien kun je in dit topic een linkje plaatsen als je over een tijd bezig gaat aan deel 2? :D
Dan krijg iedereen even een update die dit verhaal gevolgd heeft.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:18

Hahahah heel leuk deze laatste melding TS!
Ik vond het ook een leuk verhaal om te volgen en complimenten voor je toewijding om te blijven schrijven, zelfs nog met kersverse uitbreiding van jullie gezin!
Geniet van het gezinsleven en ik kijk uit naar deel 2 *D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:19

Leuk idee San!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:50

-O- The end. Ik heb genoten TS! Het einde is wel een beetje abrupt, maar ik denk dat je anders door geping-pongd en ge-heen-weer zou blijven gaan, dus chapeau!

Oh! En voor het vervolg 20 jaar later is Fleur rechter geworden en staat Jeff ineens bij haar terecht voor drugssmokkel... En dan volgt er natuurlijk nog verdere drama uit met Jurgen die weer om een hoekje komt kijken en Robert die nog altijd niet echt goed terecht gekomen is... Ik ben er nog niet helemaal uit zoals je merkt :')

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:51

Dank je wel, voor de afgelopen tijd. Ik heb genoten van je verhaal en ik vind je een meester in het schrijven van cliffhangers _/-\o_

Dat maakt dat ik nu een beetje een onbestemd gevoel heb. Voor nu is het echt klaar. Ik ben een bingewatcher, dan heb ik dat ook als een serie tot een einde komt. Een beetje een kater gevoel zegmaar.

Hopelijk komt er straks een deel 2

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:58

Ik heb een Jeff op tinder weggeswiped.
De naam stond me inderdaad niet meer aan. :')
Ik dacht: moet ik telkens aan dat verhaal denken straks, dat werkt niet!!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:04

Oh, dit is wel een heel abrupt einde. Desalniettemin bedankt voor dit spannende verhaal. :)