Wauw Telpeva, heel knap dat je dit met markers kan!!!!
sanneb
Geplaatst: 19-05-17 14:39
Met markers??!
Wiske2
Geplaatst: 19-05-17 20:27
Ja en zo,n mooi paard ook
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 19-05-17 23:10
Bedankt voor de leuke reacties hij is nog niet af, dus tot die tijd even een simpelere tekening want ik loop er een paar achter 66/180 A8 met fineliner, geen referentie
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-05-17 23:16
Nog steeds niet af, morgen weer een dag... Plus, ik heb besloten dat ik de komende dagen even dagelijks iets wil maken. Niet omdat het moet maar omdat dat kan Totdat ik weer helemaal bij ben.
In het echt is ze trouwens nog mooier Dit is mijn verzorgpaard en voor haar neem ik graag wat extra tijd voor details en perfectionistisch gefriemel
Even een contrasterende frutsel ertussendoor ik blijf die techniek om een tekening uit 1 lijn te laten bestaan erg leuk vinden Bovenste 2 zijn ratjes, de rest paarden. En ja ik raakte hopeloos in de knoop bij de onderste
Edit: Hier was ik al eerder aan begonnen maar eigenlijk vind ik hem kunstzinnig genoeg om mee te tellen. Countdown voor deze Art Challenge (in mijn Bullet Journal) nr 70/180 (71 is al aangevinkt maar die ben ik nu aan het tekenen, vandaar )
Telpeva; ik vind die art challenge agenda wel erg leuk om te zien! waarvoor zijn de taartjes? Beloning voor jezelf als je zo ver bent?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-05-17 11:44
Niet per se, wel een leuk idee trouwens Ze zijn er om mijlpalen van de challenge aan te duiden, ze staan afgebeeld op 25%, 33%, 50% 66% en 75% van de challenge. Mijn eerste idee was om het met een tekst of taartgrafiek aan te duiden, maar een daadwerkelijk taartje vond ik leuker om te tekenen. Het moet steeds hetzelfde taartje voorstellen, maar dan steeds iets verder opgegeten, om uit te beelden hoeveel % van de challenge er al voorbij is.
Als ik de 50% haal (half opgegeten taartje) dan mag ik van mijzelf de copic airbrushhouder bestellen, dat is eind volgende maand Die wil ik al jaren hebben maar vind hem altijd zo duur voor een suf stukje plastic https://www.buschvanderworp.nl/airbrush ... abs-3.html
Ik heb een storyboard jobje weten te strikken in een belgische film en ik zit in mijn laatste maand school dus ik heb zoooooooveeeel werk dus erg veel heb ik niet weten te tekenen
Ik ben blij dat jullie wel nog lekker bezig weten te zijn!
Telpeva; wat slim met het dan inderdaad steeds kleiner maken van het taartje! En dat is zeker leuk om jezelf te stimuleren met een cadeautje Dus volgende maand krijgen wij dan ook even een foto van de aankoop te zien?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 28-05-17 19:36
71 is uit 1 lijntje, heb hier en daar wel even gepauzeerd ivm kramp in mijn hand maar verder is het 1 lijn
Ik heb laatst heel enthousiast olieverf gekocht, alleen ik heb geen idee hoe het werkt
Heeft iemand hier toevallig een beknopte uitleg? Op YouTube beginnen ze allemaal met "solvens" en "medium" en "fat over lean" en ik kom er niet meer helemaal uit
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 29-05-17 09:11
Dankje Eclair
Ik heb helaas geen tips uit eigen ervaring over olieverf, ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt.
Gerlindie, om die reden heb ik vorig jaar een cursus gevolgd. Ik vond het ook overweldigend, haha. Vet over mager heeft te maken met droogtijd, als je het namelijk andersom doet krijg je barsten in je verf. Mager is terpetijn/terpentine vet is op basis van olie. Ik pas dit alleen toe bij de realistische schilderijen en niet m'n Challenge, want dan werk ik maar in 1 laag.