Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolijnn schreef:ariannexrich schreef:Wow die zijn inderdaad erg gaaf, die banaan vind ik echt leuk
denk dat dat mais is
en super leuk gemaakt
barrymuis schreef:Mandyy schreef:Beestjes die ik gemaakt heb pas vallen nu uit elkaar? Stiekjes laten los! Gaat dat altijd zo snel of ligt dat aan de kwaliteit van de stiekjes?
Geen idee maar ik weet wel dat zonlicht veel invloed heeft op de elastiekjes zeker die wat minder zijn van kwaliteit.
Heb wel gemerkt als je elastiekjes hebt die heel erg opgerekt zijn dat die nog al eens gevoelig zijn dat ze spontaan kapot gaan en dat is bij diertjes en andere dingen wel eens het geval.
Ben trouwens ook met een stiekjes verslinden project bezig happy 3-d groente en fruit![]()
[ Afbeelding ]
Trouwens als er iemand interesse heeft in die zwarte kraaltjes voor de ogen ik heb er genoeg.
50 voor € 0,75 met verzenden voor € 1,40.
Zijn 7 mm pony beads.
barrymuis schreef:Mandyy schreef:Beestjes die ik gemaakt heb pas vallen nu uit elkaar? Stiekjes laten los! Gaat dat altijd zo snel of ligt dat aan de kwaliteit van de stiekjes?
Geen idee maar ik weet wel dat zonlicht veel invloed heeft op de elastiekjes zeker die wat minder zijn van kwaliteit.
Heb wel gemerkt als je elastiekjes hebt die heel erg opgerekt zijn dat die nog al eens gevoelig zijn dat ze spontaan kapot gaan en dat is bij diertjes en andere dingen wel eens het geval.
Ben trouwens ook met een stiekjes verslinden project bezig happy 3-d groente en fruit![]()
[ Afbeelding ]
Trouwens als er iemand interesse heeft in die zwarte kraaltjes voor de ogen ik heb er genoeg.
50 voor € 0,75 met verzenden voor € 1,40.
Zijn 7 mm pony beads.
Citaat:hoelang ben je bezig met zo'n leuk poppetje?
)
Jorinda schreef:Hoe werkt zo'n Smyrna haaknaald?
(wel in het engels maar begrijpelijk).

DeniseBobby schreef:Bij 't loomwinkeltje geweest, kom er niet nog een keer. Kleuren vind ik op een enkele na niet mooi
Heb wel drie kleuren gekocht, voor drie euro. Kleine zakjes dus vind het eigenlijk nog te duur. Maar ik wou bruin zo graag (is niet echt bruinbruin maar kan er mee door), groen nog gekocht en oranje.
Nu weer verder met het happy fruit!

Ik hou het maar bij gewoon simpele armbandjes maken hihi.