Moet nog wel op jacht naar wol katoen voor de trui
Denk wel dat ik hem recht brei mijn model is niet zo getailleerd
dat is wel weer een voordeel van zelf breienNu nog een rits in een vest zetten doen jullie dit met de hand of machine weet niet goed hou ik dit
moet aan pakken vrijdik vest op 8 gebreid
. Dat wordt wel morgen
. Komt goed uit dat het zó snel gaat; morgen mijn nieuwe klompschoenen kopen en dan loop ik er dinsdag weer netjes bij.... 
. Sommige sokken komen maar niet af en deze vliegen van de pen.... Een sok breien in 7 uur tijd is niet mijn "normale" doen hoor
. Even een sopje gegeven zodat ze wat zachter worden en dan maar lekker drogen! Ik wil nog wel 1 of 2 paar extra breien (in andere kleuren) zodat ik wel wat kan afwisselen. Ik wil namelijk niet 3 dagen met dezelfde sokken lopen
Ik zie het voor me
Ze is 37,5 weken, dus officieel mag ze nog even. Heb vorige week in 1 dag het halve doekje gebreid, dus moet nu een konijn erin breien en dan de andere helft afmaken. Maar ik brei zonder patroon en voor het konijn moet ik nadenken en dat lukte vorige week niet echt. En van het weekeind had de tuin voorrang. Komt deze week wel weer. En anders van het weekeind. Als het konijn eenmaal erop zit, ben ik zo klaar.
. Kun je daar nog mee breien dan? Ik ga hooguit tot 6!
Collega van mijn man gaat een midweek naar Texel. Daar heb ik ooit prachtige wol gekocht (jaar of 12 geleden?) en ik draag nog steeds de sokken die ik daar van gebreid heb. Mijn man wil niet hebben dat ik wol laat meenemen, maar die collega wil het wel doen