Wow, Cyn, wat ben je goed! Echt super gaaf hoe je dat doet . Ik heb ook een paar haakboekjes, maar ik ben nog niet begonnen om het te leren. Als ik wat meer tijd heb dan ga ik het zeker proberen. Die knuffels zijn echt tof!!
Nee, zie geen gaatjes, enkel de contouren van het verminderen/vermeerderen
Ik ben nu met een kat en Betty bezig
Mrijn
Geplaatst: 14-05-10 14:21
Hmm, misschein had ik een dunnere naald moeten gebruiken./ Hoe minder jij? Pak je de hele steken of alleen de draadjes die het verst van je af zijn (i weet nooit of ze dit zien als de voor- of achterkjant).
Ik ben nu bezig met een octopus Heb ook een theekopje gemaakt, zet ze binnenkort wel op de foto
Raja
Geplaatst: 18-05-10 16:04
Ash_ schreef:
Helaas een beetje ver weg. Anders had ik het zo gedaan. Wil het ook zo graag kunnen
reeuwijk mag je ook heen komen als je er niet utikomt das niet heel ver voor je
Mrijn
Geplaatst: 20-05-10 09:12
Ash_ schreef:
Mij is het nog steeds niet gelukt. Ik krijg dat haken maar neit onder de knie. Baal er echt van als ik die leuke dingen van jullie zie
Wat gaat er dan niet? Het is echt zo simpel en er is zoveel duidelijke uitleg op het net te vinden!
Mijn Frits is ook klaar (mijn nichtje heeft haar Roosje genoemd ) en ik ben nu bezig met Teuntje de pauw. Als die klaar s.is, ga ik me wagen aan het vergroten van een patroon. Ik vind Teun geweldig, maar zo klein...
Ja, zo'n 20 cm hoog en heel ieletjes. Daardoor lijkt hij kleiner. Ik heb heel gave blauw, groen, wit gemeleerde katoen besteld en ik denk dat ik daarmee een 2x zo grote frits ga maken. Eerst even uitvogelen of het me lukt het patroon te vergroten.
Hoe groot is Tein dan bij jou? En wat voor katoen gebruik je? Ik heb net een veer gehaakt en vind het zo zichtbaar dat je steeds keert en mindert, zeg maar. Ik krijg geen strakke lijnen aan de zijkanten van de veren, maar een beetje gehobbel. Heb jij een detailfoto hoe dat er bij jou uitziet?
De patronen zijn trouwens gewoon te koop via amigurumi.nl of ze staan idd in het boekje.
Zittend is Teun 11,5 cm, met poten erbij 17 cm. Ik heb geen enorm strakke lijnen in de veren maar het keren is niet te zien. Kan er nu alleen helaas geen foto's van maken