Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Ik gebruikte nu nylon draad. Maar het gaat draaien en ik hou ruimte tussen de 2 rondjes zeg maar en naja wordt gewoon heel lelijk
Heb het aan de kant gelegd, was het ff zat
Wendy15 schreef:Ja ik had het er al een paar keer afgehaald en meer of minder kraaltjes gedaanAlleen dan staat het aan de zijkanten bol en niet meer mooi strak om het kraaltje heen en ging het draaien en hield ik alsnog ruimte tussen die 2 grote kralen..
Geen flauw idee hoe dik m'n draad is
Wat heb je allemaal gekocht/gedaan op de creadoe?(was er eigenlijk ook wat voor wat betreft tekenen/schilderen of niet veel?)
Libiris schreef:hoihoi allemaal....
nou ik ben nu net even alle kralen die ik gisteren op de beurs heb gekocht aan het sorteren... heb niet echt veel gekocht...10 strengen glaskralen voor 10 euro wat toch niet echt duur is...
verder wat kralen kapjes en hangertjes en natuurlijk de zwarte kraaltjes voor mijn krulketting zodat ik die ook weer kan afmaken![]()
stond ik bij een stand waar ze krulkettingen verkochten vraagt een meisje aan diegene hoe ze dat doet, maar krijgt ze niet te horen, want dat is geheim...tjeeee.....dus heb het even uitgelegd waar dus ook die vrouw bij staat die het niet wou vertellen![]()
ze was mij erg dankbaar![]()
Singasong heb nog wel opgelet op rode krullen maar volgens mij niet gezien...het was ook wel enorm druk, niet leuk meer...
ohja heb trouwens wel heeel veeeeel geld uitgegeven, maar niet echt aan een hobby daar, maar aan 2 pannen van Sysas, ben benieuwd,....groenten/aardappelen koken zonder water...en vlees zonder boter en je kunt er een cake in bakken en ook brood..
Jodie leuk zo'n party hoor, ben benieuwd wat jij allemaal verkoopt! wel gunstig zo net voor kerst