Had een hele tijd geleden gepost dat ik een update zou plaatsen, maar de cam is kapot. Zodra ik een foto kan maken plaats ik de update, ben inmiddels een stuk verder!
En hoefijzer, prachtige tekening. Is niets anders over te zeggen .
Weer een stappie verder. Rechterneusgat moet ik nog even aanpassen.
AliesMeijer
Geplaatst: 16-01-09 19:25
erg mooi al! ik herinner me nog wel van een hele tijd geleden tekeningen van jou. knap dat je na zo'n tijd gelijk al zon mooi werk neerzet! op welk formaat werk je?
Draflinger
Geplaatst: 16-01-09 19:27
Juangi schreef:
Draflinger schreef:
Liefhebber van Amaretto ? ]
Zal eens een gokje wagen...
Super ik ben heel benieuwd
wow Esmee heel erg mooi al heb je de lijntjes overgetekend of dat niet?
smeetjoew
Geplaatst: 16-01-09 19:29
Dit is A4 formaat. Niet 100% bladvullend, er zit nog een stukje aan de bovenkant dat over is. Maar in de breedte wel bladvullend.
Dit was mijn laatste tekening waar ik echt serieus mee bezig ben geweest.
Draflinger: Delen wel, aangezien ik zo heb lopen klooien met de neus bijvoorbeeld. Maar ook stukken niet hoor. Maar ik vind een kleine hulp wel handig. Werkt voor mij een stuk handiger. En aangezien ik niet in opdracht werk oid kan ik me dat veroorloven. Als ik de schets heb gemaakt, dan gum ik alle kleine kriebeltjes weg, zodat er een statisch geheel ontstaat van strakke lijnen. Geeft mij een stuk meer overzichtelijkheid.
Peelie
Geplaatst: 16-01-09 19:31
Wil er iemand een mens na tekenen?
Ik heb een poosje terug een fotshoot gedaan en daar is een helemooie foto uitgekomen.
Als iemand nog een haflinger wil tekenen dat kan ook ik heb een mooie bolle.
Peelie - ik heb de eerste opgeslagen, als ik het wat minder druk heb begin ik er wel een keer mee. Mooie foto! ( Heb je hem ook nog groter?)
AliesMeijer
Geplaatst: 16-01-09 20:04
highwaykind schreef:
Peelie - ik heb de eerste opgeslagen, als ik het wat minder druk heb begin ik er wel een keer mee. Mooie foto! ( Heb je hem ook nog groter?)
Hetzelfde geld voor mij.
Shanna_
Geplaatst: 16-01-09 20:37
Ik ga denk ook weer het tekenen oppakken! denk zo'n 3 jaar geleden begonnen met tekenen, gelijk de smaak te pakken maar toen simpelweg geen tijd meer gehad ervoor. Maar als ik al die mooie tekeningen zie kriebelt 't wel heel erg!
Ik ging zonet even spitten in 'mijn berichten' en had het topic gevonden van mijn laatste tekening! Dit was de tekening: http://img212.imageshack.us/img212/6259 ... ie2xs1.jpg En 't topic: [FK] [TEK] Tekening voor Horsieslover @ bokt Nu zie ik wel veel dingen die anders zouden moeten, dus heb echt de drang weer te gaan tekenen! Had toen overigens niet zo'n duidelijke foto gekozen, dus wie weet wat eruit komt met een kwalitatief goede foto *Ik ga eens even een foto uitzoeken
Nu zie ik wel veel dingen die anders zouden moeten, dus heb echt de drang weer te gaan tekenen!
Juangi
Geplaatst: 16-01-09 20:46
UPDATE:
Oke, gaat even niet zo goed. Hij kan wel door als paard, maar niet als Amaretto. Iemand tips?>
Midy
Geplaatst: 16-01-09 20:49
hoefijzer: Dat vind ik echt super mooi getekend! Het is inderdaad echt Uhlan!
Iemand ook zin om mijn paardje te tekenen? Ze heet Jasmien
Als iemand zin hebt om mijn paardje na te tekenen, en hij is af, zou je me dan misschien willen pben? Alvast bedankt
Juangi
Geplaatst: 16-01-09 21:04
Hij is klaar! Alhoewel ik niet echt zo blij ermee bent. (het rechteroog, hoofd is te breed geworden). Zal hem later inscannen.
BEN OP ZOEK NAA DE VOLGENDE FOTO"S:
- Ijslander in tolt/telgang zonder ruiter (hoeft natuurlijk niet) - Andalusier - Galopplaatje
ja dat heb ik wil je hem hebben??? ik heb het zelf geprobeerd maar ik kan het echt niet...
ik hoop dat hij goed genoeg is ??
essie_blue
Geplaatst: 17-01-09 01:55
Hoi! is er misschien iemand die mijn cremello pony wilt tekenen? Misschien wel leuke oefening met kleuren
Deze is misschien best lastig omdat het vrij donker is, maar Blue staat er zo stoer bij. Op de tekening mag die teugel en dat plukje gras wel wegblijven, hoofdstel mag wel om blijven.
Deze is wat makkelijker, maar Blue staat hier niet echt heel stoer op ofzo. Hier mag de hand ook wel wegblijven.