Ik vond het allemaal leuke berichten, erg leuk om te beoordelen en ik hoop dat jullie iets aan mijn kritiek hebben!

Eve_lien: Ik vind het een heel grappig gedichtje, maar ik mis gewoon een mooi gedachte ofzo. Het zijn natuurlijk wel kriebels. Het klinkt over het algemeen mooi, mooi ritme.
Nujaro1: Lief klein gedichtje, technisch niet geweldig maar het spreekt me toch aan, het is lief, klein, schattig en ik krijg er wel dat gevoel van als je iemand graag wilt vertellen dat je van diegene houd, een opwelling. Ja, Ik vind hem leuk.
Mizora: Hier moest ik even over nadenken, ik vind de betekenis erg mooi, en het ritme is ook lekker. De opmaak vind ik minder, de ongelijke zinnen, geen strofes. Ik vind hem toch erg sterk.
EngeltjeS1: Ik vind het een leuk gedichtje, al vind ik het leestekengebruik niet echt passend. Het gedichtje loopt lekker en ik vind het een mooie betekenis, je bouwt het mooi op, alleen is het einde niet medeklinkend, het past niet in het ritme. Dat is erg jammer.
Hitime: Ik vind het een mooi gedicht. Mooie rijm, lekker ritme. De betekenis is nogal voor de hand liggend maar wel mooi, het is gewoon een mooi en leuk gedichtje, maar niet heel bijzonder.
Nujaro2: Ik vind hem ook grappig, leuk, vrolijk. Heb er niet echt aanmerken op, het klopt gewoon, het is orgineler dan de meesten, ja ik vind hem leuk.
Elaine: Jammer. Ik vind dat je hier net de plank misslaat. Meestal vind ik je gedichten erg aanspreken en mooi, maar deze loopt voor mijn gevoel niet lekker, het doet me een beetje denken aan een liedje van Kus qua tekst, nee hij spreekt me totaal niet aan, sorry.
EngeltjeS2: Ik vind het idee erg leuk, maar het komt er niet helemaal goed uit. Het ritme zit er eigenlijk niet in, het loopt niet lekker, ontzettend jammer.
3e plaats: Hitime
2e plaats: Mizora
1e plaats: Nujaro2

Gefeliciteeeeerd!