[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 00:41

*clydesdale

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 06:56

pmarena schreef:
Ik wil die Robert echt schoppen := Wat een vreselijke schijnheilige bemoeizieke mispunt is dat zeg _-:(

Je hebt me wel goed laten lachen op deze vroege ochtend :')

Die ouders zijn echt verschrikkelijk. Dit hele verhaal was heel anders gegaan als ze haar gewoon hadden gesteund

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:34

Ja ik moest ook erg lachen, haha

*rotbroer heeft ze!*

De ouders en broer werken het juist in de hand door er niet voor haar te zijn idd.

Fleur leert hierdoor dat liefde alleen voorwaardelijk is. Dus dat je ergens aan moet voldoen om wél die liefde te krijgen en daarom is juist Jeff zo interessant. Hem heb je niet zomaar. Je moet je echt in bochten wringen voor hem, je eigen grenzen over en dan loopt hij er alsnog mee weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 23:55

"Ik ga met Barry wandelen", besluit ik. "Ja, ja en dan ga je weer naar Jeff zeker," zegt Robert. Ik besluit het te negeren, pak snel de riem en weet niet hoe snel ik buiten moet zijn voordat het vragenvuur begint. Als ik nou zorg dat ik na 23:00 weer thuis ben, dan ligt iedereen al in bed en hoef ik geen ingewikkelde vragen te beantwoorden.

Eenmaal buiten ben ik er nog niet over uit of ik richting het park of de supermarkt loop. Ergens wordt mijn gevoel toch wel naar Jeff getrokken en besluit ik toch maar die kant op te gaan. Aan Barry merk ik dat hij het heerlijk vind dat ik er weer ben.

Op de parkeerplaats zie ik dat Jeff niet alleen is. Hij heeft Kilian en Chris bij zich. Ik loop op het groepje af. "Zo Fleurtje!" roept Chris vrolijk. Kilian zegt niets en Jeff wil mij een kus op de mond geven.

Dat feest gaat niet door bedenk ik en ik doe een stap achteruit. "Hij is vreemd geweest," zeg ik tegen de mannen. Niet dat hun daar een boodschap aan hebben, toch moest het van mijn hart af. Jeff lijkt schuldbewust maar Chris die staat er een beetje bij te grinniken.

"Dat weten we allemaal toch, hè Kilian, dat weten we toch van Jeff."zegt Chris." "Dat is niet waar" zegt Jeff terwijl hij glimlacht naar de mannen. Aan alles in de houding van Jeff is te zien dat hij het wel grappig vind dat hij erom bekend staat vreemd te gaan. Die grinnik op zijn gezicht is echt vals te noemen!

"Ik weet genoeg!" zeg ik en ik draai mij resoluut om. Ik ben zo van slag dat ik vergeet dat Barry eigenlijk ook nog zijn behoefte moest doen. 10 minuten later sta ik onder de douche. Ik probeer zo dacht mogelijk te huilen zodat niemand mij hoort. Aan alles voel ik dat het definitief uit is tussen Jeff en mij en dit komt hard binnen.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 00:13

Ooooh arme streep... verassende wending wel! Ik had verwacht dat ze zich toch weer zou laten ompraten.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 00:14

Ach arme streep.. wat zal er nu gebeuren dat ze weer betrokken raakt..?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 06:25

Poekkie schreef:
Ooooh arme streep... verassende wending wel! Ik had verwacht dat ze zich toch weer zou laten ompraten.

Wie zegt dat ze dat niet doet? Als ze het niet doet dan is het verhaal uit. :j

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:37

Of ze komt uiteindelijk goede kerel tegen (al dan niet na nog een paar Jeff types), die het goed voorheeft met haar en inderdaad, zoals de titel zegt, geen crimineel is? :j

*bedenkt zich ineens dat er dus nog hoop is voor zichzelf* :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 09:42

Nee Fleur gaat dadelijk zelf undercover :))

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:24

Acht even.. Eerst zit Jeff in een kliniek omdat hij in een psychose zat en ineens is dat ook klaar, er wordt met geen woord meer over gerept..?

Ik mis iets.. :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 10:30

nine1987 schreef:
Acht even.. Eerst zit Jeff in een kliniek omdat hij in een psychose zat en ineens is dat ook klaar, er wordt met geen woord meer over gerept..?

Ik mis iets.. :P

Hij is de inside man van de loverboy pooier.. hij is daarom ook weer snel “normaal” :')

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:08

Ik moet ook zeggen dat ik af en toe een stuk mis en het soms net even te snel gaat. Probeer wat meer een lijn te krijgen in het verhaal. Verder leest het wel erg leuk weg en blijf kijken of er updates zijn. :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 11:53

ooooh streep moet echt undercover en de hele bende oprollen, ik hoop het zo

en die jeff.. bleefgg
en zomaar uit de kliniek... criminelen krijgen alles voor elkaar
ik vind het nog steeds lastig inschatten wie nu de baas is van de bende en welke rol Jeff heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:06

De bende is opgerold door de politie en uit elkaar gevallen. Jurgen heeft maar kort vast gezeten. Die heeft inmiddels zoveel geld dat hij een huis voor zichzelf laat bouwen. Vandaar de tijdelijke intrek in de chalet.

Claire die klust overal een beetje los bij. Ze zit volop aan de harddrugs net als de rest van de groep. Ook Jeff is daar nooit mee gestopt. Hij zit weer onder de pukkels.

Jeff doet klusjes bij mensen die op zijn pad komen om dit te bekostigen. Het zijn kleine criminele activiteiten. Chris en Kilian zijn redelijk braaf, op het roken van wat jointjes na. Kilian heeft een serieuze relatie met Maartje en niet veel later krijgen ze een kind.

Mirjam is nog steeds gelukkig met haar vriendje. De vriendschap met Fleur is wat verwaterd. Robert is inmiddels alweer vrijgezel. Die is weer met iemand anders aan het daten en heeft de zoveelste nieuwe tijdelijke baan. Op werkgebied houdt hij het niet lang ergens vol, of mensen houden het niet lang met hem vol, maar het zal nooit aan hem liggen.

Op stal is Tobias komen wonen een jongen waar Fleur het heel goed mee kan vinden. Tobias is toevallig ook een vriend van Kilian. Tobias is smoorverliefd op Fleur, maar Fleur wijst het af. Eerst tijd voor haarzelf.

Misschien is Tobias wel de ware liefde, maar wie zal het weten? De relatie met Fleur, haar ouders en broer zal nooit meer hetzelfde geworden. Fleur focust zich op haar studie en samen met Simone rijdt ze Talita door. Uiteindelijk haalt ze haar diploma's en vind ze een goede baan.

Ze is nog regelmatig bij haar oma te vinden waar ze zich erg fijn bij voelt. Tobias gaat wel eens mee en ook Barry neemt Fleur vaak mee op sleeptouw. Laatst is ze alleen met Barry naar Frankrijk gegaan. Ze had toen net haar rijbewijs.

Vlak daarvoor is ze Jeff nog een keer tegen gekomen. Hij liep al zoenende met Miranda door het winkelcentrum. Het was een steek in haar hart. Iemand riep naar haar, dat is toch een crimineel?

Miranda riep heel hard terug: Mijn vriend is geen crimineel!

In de auto onderweg naar Frankrijk met Barry achterin denkt Fleur nog vaak terug aan dit zinnetje.

Welnee, mijn vriend is geen crimineel!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-10-20 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:08

Wait. Whut?

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:12

Ik vond het een heerlijk verhaal ts! Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:13

Graag gedaan, bedankt! :) :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:17

Ik vond 't ook een goed verhaal om te lezen, maar het laatste stuk vind ik echt een hele grote anticlimax, sorry. Er zijn nog zoveel losse eindjes en nog zoveel verhaallijnen die ineens zijn afgekapt. (foto's, psychose etc)

Zonde.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:18

Nohhhhh nu is het zomaar in een paar zinnetjes einde |(

TS wat moeten we nu?????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:22

nine1987 schreef:
Ik vond 't ook een goed verhaal om te lezen, maar het laatste stuk vind ik echt een hele grote anticlimax, sorry. Er zijn nog zoveel losse eindjes en nog zoveel verhaallijnen die ineens zijn afgekapt. (foto's, psychose etc)

Zonde.

De foto's v het kaartje had ze gemaakt voor 't geval dat en na een psychose staan mensen gemiddeld binnen twee weken weer buiten hoor.

Wat zijn zoveel losse eindjes nog en verhaallijnen dan hiernaast nog voor jou? Wil je iets duidelijker zijn met je feedback want dan kan ik er iets mee :)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:22

Dank je wel ts _/-\o_ Ondanks dat het einde heel onverwachts komt, ben ik blij dat ik het verhaal gevolgd heb.
Moest het ooit in boekvorm komen, kan je dan een seintje geven? :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:23

Huh?
Zo, dat is ineens snel afgekapt euhh oké.

The end

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:24

Bedankt TS, dat je tijdens je zwangerschap én daarna nog steeds door hebt geschreven! In veel boeken zijn nog losse eindjes, en soms kun je dit aan de verbeelding overlaten :)! En nogmaals mijn complimenten, tijdens het schrijven ben je écht vooruit gegaan!

[Edit] Ergens ben ik wel blij dat het voorbij is, zal mijn productiviteit qua werk behoorlijk opschroeven ipv het refreshen van dezelfde pagina de hele dag :') .
Laatst bijgewerkt door Marije112 op 08-10-20 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:24

Ja zal ik zeker doen! Dankjewel! :):)

Tevens iedereen bedankt!

Jullie waren fijne volgers! +:)+ :) :) :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:29

Oh jammer! ik verwachtte ergens nog een soort naaistreek van Jurgen en Claire met het chalet, dat ze daar een drugspand van zouden maken en plantjes zouden neerzetten enzo, en dat Fleur dan de schuld zou krijgen omdat het op haar naam gehuurd was!

Dankjewel voor je verhaal ts ik heb genoten *\o/*