Mijn costom is gister eindelijk binnengekomen! Gelijk aan begonnen ook al was ik met een andere bezig haha. Heel erg maar zat er al zo lang op de wachten.
Grappig, Daantjuh is de eerste die net zo werk als ik doe. Ook grote stukken en dan eerste de ene kleur, dan de volgende enz. Ik heb er nooit last van dat ik vastplak trouwens.
Bakjes ga ik nog even naar kijken. Misschien leuk voor mijn neefje om er bij te krijgen.
Ik trek het papier eraf in smalle strepen, verticaal, begin links, omdat ik rechts ben, ligt mijn hand eigenlijk altijd op het papier en dan wel kleur voor kleur. Wij hebben een poes die zich er wel eens mee wil bemoeien, in een onbewaakt moment wandelt hij er ook wel overheen, dus die grote vlakken met plak zijn hier geen goed plan
Hier huisdier en kindloos dus misschien dat dat wel scheelt. Hopelijk weekend even weer een stukje doen. Vind het zo leuk maar de tijd ontbreekt soms helaas.
Ik doe ook kleur voor kleur maar inderdaad wel kleine(re) stukken, wil geen plak dagen open laten liggen dus trek een klein stukje open wat ik zeker afkrijg (doe vaak maar een uurtje, soms 2, per keer)
Ook ik ben aangestoken door jullie! Leuk!! Nou wilde ik via aliexpress een custom bestellen, maar snap niet waar ik de foto bij moet voegen... had al aan de verkoper gevraagd, maar die stuurde alleen de link door. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!