Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette0 schreef:Wat een hoop nieuwe posts weer, haha. Zo leuk om al die kunstwerken te zien!
En jaa, Roosje01, die stiften wil ik ook nog zo graag! Maar heb veel fineliners al dubbel, en heb al een aantal van de pen 68. Dus dan heb ik alle kleuren 2 of 3 keer...
Dat hoeft nou ook weer niet, dus ik wacht eerst maar tot er een aantal leeg zijn, haha. Kleur nu toch het meest in mijn kleinere mandala boek, dan zijn de fineliners het handigst
De mandala die je had uitgezocht vordert ook aardig. Weet alleen niet zo goed wat ik er van moet vinden
Maanlicht schreef:Lisette0 schreef:Wat een hoop nieuwe posts weer, haha. Zo leuk om al die kunstwerken te zien!
En jaa, Roosje01, die stiften wil ik ook nog zo graag! Maar heb veel fineliners al dubbel, en heb al een aantal van de pen 68. Dus dan heb ik alle kleuren 2 of 3 keer...
Dat hoeft nou ook weer niet, dus ik wacht eerst maar tot er een aantal leeg zijn, haha. Kleur nu toch het meest in mijn kleinere mandala boek, dan zijn de fineliners het handigst
De mandala die je had uitgezocht vordert ook aardig. Weet alleen niet zo goed wat ik er van moet vinden
Stuur de dubbele maar op hoor
Roosje01 schreef:Ik zou dan ook dubbele hebben ja. Maar bij los bestellen zijn de verzendkosten zo hoog. Dan maar geduld hebben ga van voorjaar weer naar duitsland en daar verkopen ze alle kleuren los. Zag daar laatst ook super leuk setje met kleine fineliners in pastel kleuren. Heb daar mijn setje fine liners ook vandaan.
Lisette0 schreef:Haha, kan je je helemaal uitleven, Roosje01
Veel plezier ermee!
Wat zonde, Sandra![]()
Die had je toch net een paar dagen?