Dat Portugese breien gaat mijn duim niet leuk vinden
Wel grappig dat iedereen zo zijn eigen methode heeft! En dat is het leuke van internet, zoals ik nu brei had ik van mijn moeder nooit kunnen leren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel grappig dat iedereen zo zijn eigen methode heeft! En dat is het leuke van internet, zoals ik nu brei had ik van mijn moeder nooit kunnen leren
Lalidan schreef:Google geeft alleen Russisch afkanten bij mij, kan je het verschil uitleggen?
) en toen vonde ik wel een filmpje.
Lalidan schreef:Google geeft alleen Russisch afkanten bij mij, kan je het verschil uitleggen?
Dat Portugese breien gaat mijn duim niet leuk vindenWel grappig dat iedereen zo zijn eigen methode heeft! En dat is het leuke van internet, zoals ik nu brei had ik van mijn moeder nooit kunnen leren
De ene dag gaat het dus ook wat sneller dan de andere dag; ik kijk gewoon naar wat die dag het prettigst is qua snelheid.Princess_ schreef:Hier net thuis, maar voel me rete onrustig en ben chagrijnig dat mijn wol niet binnengekomen is, ik schuif het continentaal breien even naar vanavond

Wel handig als er iets snel af moet!

ik start dus met 10 rechte rijen, dan begin ik de rij gewoon met recht een eindig ik de laatste met een averechtse steek, daarna doe ik tien averechts, maar dan doe ik hetzelfde de eerste steek recht en de laatste steek averechts? Ik heb het even niet voor me liggen, maar in principe draait je werk toch steeds om als je weer aan de volgende rij start? Moet je dan niet de ene rij beginnen met rechte steek en eindigen averechts en de volgende rij beginnen met averechts en eindigen met rechte steek? Maar misschien denk ik dat helemaal verkeerd