Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Heb er 2x iets besteld (ook Schipper) en het is 2x goed en snel aangekomen
Als je voor 16:00 uur bestelt (op werkdagen) heb je het de volgende dag ook echt in huis.
Is het bij die drieluiken eigenlijk de bedoeling dat je de 3 delen strak tegen elkaar aan hangt als ze klaar zijn, of met kleine 'spaties' ertussen?
.
joyce83 schreef:Weet dat ooit ravensburger eentje had met paarden onder een boom, echt een groot schilderij. Heb die toen niet gekocht omdat het te duur was (heb het over denk ik 10 tot 15 jaar geleden) helaas kan ik die nu nergens meer vinden.
Was een remake van een Stubbs schilderij, een mooiere schilderen op nummer heb ik iig nooit meer gevonden
Als die nog ergens verkrijgbaar is hou ik me aanbevolen, wil die graag nog een keer doen

wil hem vanavond afmaken, en zal dan een 'fantastisch' eindresultaat zijn.
joyce83 schreef:Welke merken waren het ook alweer dat je de verf niet hoeft te mengen?
Ik vind de kwaliteit van het eindresultaat belangrijker dan of ik er langer over doe of niet..
kimfeline schreef:Ik ben zelf nu bezig met een Fries van Ravensburger. Vind schilderen op nummer ook helemaal geweldig! Iemand enige tips voor hierna?