yvonnedv schreef:
Heb ik gezien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:yvonnedv schreef:
Heb ik gezienMaar ik zoek het patroon van het kroontje dat hier in het topic voorbij kwam..
kellyloet schreef:hahah ik ga zometeen verder met een zwangerschapscadotje
kellyloet schreef:hahah ik ga zometeen verder met een zwangerschapscadotje
kellyloet schreef:kellyloet schreef:hahah ik ga zometeen verder met een zwangerschapscadotje
Mijn moeder vroeg me ook of iets voor een vriendin wilde maken die bevallen is. Zijn alle winkels doorgelopen maar geen enkel rompertje of mutsje was goed genoeg voor mn moeder, dus heb ook nog niks gemaaktbenieuwd wat jij gaat maken en waarop, ik heb nog een paar mensen die komende maanden gaan bevallen, is altijd leuk zoiets zelf te maken!
1997suus schreef:Iemand een leuk idee wat voor patroon ik op mijn zweetdeken kan maken? Ik ben inspiratie loos en google helpt me niet...
Maiska schreef:1997suus schreef:Iemand een leuk idee wat voor patroon ik op mijn zweetdeken kan maken? Ik ben inspiratie loos en google helpt me niet...
Ik heb ooit eens een soort bloemen patroon gemaakt, zal hem zo eens zoeken!
Edit; dit is hem
[ Afbeelding ]
Deken is inmiddels verkocht, was nooit gebruikt, ooit een keer impulsief gekocht en besloot hem toen maar als oefen object te gebruikenIs al een tijdje geleden
chanelle14 schreef:Ik heb mn applicator net even snel uit de verpakking gehaald om hem te proberen!
[ Afbeelding ]
Gewoon even simpel een paar diamantjes op het elastiek van mijn agenda.