Mooi Sax. Ik ben ondertussen ook al weer wat verder.
Mijn kleine project, de draak:
En mijn grote project, het elfje:
sax89
Geplaatst: 05-12-13 15:41
Jij,schiet ook al lekker op hoor luhngnash. Vooral die onderste is al heel helder.
Morgen ga ik weer verder. Het wordt slecht weer, en ben vrij. Ideale combinatie van verder niks doen. Heb gister ook een heel stuk kunnen doen. Heb een hele klos wit erdoor gejaagd. Men wat gaat er veel wit in dat dier.
Volgende week veel werken, dus zal dan wel even een stop hebben. Vanavond ga ik de groeimeter weg geven. Ben heel benieuwd wat mijn oom en tante er van vinden.
Lughnassadh
Geplaatst: 06-12-13 12:16
Ik hoop dat ze de meter leuk vinden!
En Sinterklaas is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief voor mij geweest gisteren. Ik heb er weer een borduurpatroon bij. Ik fiep er helemaal op. Al die kleurtjes en alles wat er te zien is..............zucht *flapperderflap* Het patroon telt "slechts" 104 patroondelen, 88 kleurtjes en als hij klaar is dan is de afmeting 1,40 m x 1,01 m (7 kruisjes per cm en dan het hele vlak vol). Dat gaat dus heel veel uurtjes borduurplezier betekenen!
Die is zo mooi!!! Heb hem al eerder voorbij zien komen op Facebook. jij bent dit jaar wel weer.even zoet
Hier weer lekker bezig op deze vrije dag met storm, en een zieke man thuis. Ga nog een uurtje door en dan eten koken en genieten van de avond, kaarsjes aan en en katten slapend op het kleed op schoot. Heerlijke december avond dus.
De groeimeter was helemaal goed ontvangen. Ze waren er heel blij mee, maar konden niet geloven dat het helemaal zelf gemaakt was. Ze dachten eerst dat ik alleen de naam erop had gezet. Helaas! Heb lekker alles zelf gemaakt!!! Alleen oma heeft geholpen bij de afwerking. Dan komt de tegel in januari ook helemaal goed.
Waaah gaaf zeg!! Wat een mega groot werk! TE gaaf!!
Keandra
Geplaatst: 06-12-13 19:27
Wow dat wordt een mega project. Echt mooi
Je andere projecten zijn ook mooi aan het worden.
Hier nog niet veel verder gedaan. Wel van daarstraks gedaan met een patroon uit te tekenen om me een kleed te maken voor de feestdagen. Dus als ik veel tijd heb zal ik eerst daaraan werken. Heb ik eens een uniek kleedje met de feestdagen.
Sax, zit jij ook op die Facebookgroep van HAED? En dit jaar, nou dan mag ik wel opschieten, hihihi. Dit is echt iets waar ik wel een paar jaar mee zoet ben.
wat een leuk project Veel succes met het starten !!
ik krijg/koop een HAED patroon vanmijn oma voor de kerst Ik krijg altijd geld van haar en dit jaar geef ik een deel daarvan uit aan een patroon (al ga ik dat wel pas starten als tranquility af is
Ja, volgens mij is dat patroon net nieuw. Zag de foto meerdere keren voorbij kopen, van Haed zelf maar ook van mensen die hem net gekocht hadden en de garen gingen bestellen. Je hebt hem ook in mini, maar ik zou ook zeker groot doen!!
Ow snel ben jij zeg! Ik ben net twee dagen ziek op bed wezen niksen.. geen eens energie voor borduren. Hopelijk vd week weer. Stiekem zit ik rond te neuzen op de site van HEAD.... nu ook weer dat mooie werk van hierboven... Is dat met glitter-garen trouwens?
Bij die mooie boekenkast hierboven bedoel je ptries?? Dat denk ik ook namelijk. Balen dat je ziek bent geweest, knap je al,een beetje op? Hier zit er nu ook 1 op de bank ziek te zijn. Vrijdag gehad vandaag, geen verplichtingen en slecht weer buiten... Wilde even uitslapen maar de katten hadden bedacht dat dat niet een goed idee was... 8 uur klaar wakker. Huishoudelijke dingetjes waren ook zo klaar, en wat doe je dan als je verder alleen thuis bent en iedereen is werken. Juist!!! Je zelf vermaken met borduren
Nu licht het wel even stil hoor. Zondag nog een sinterklaas middag, en verder de hele week werken, alleen woensdag middag een paar vrije uurtjes. Time out hihi
Nu vrag ik me af in welke fb haedgroep jullie zitten :c Ik zit in: Haed stitchers united Haed addiction Official haed stitchers group Bb sal haed 2013 (ofzoiets)
Welke van die FB groepen is het leukste en het meest geupdate? Ik vind het wel leuk om ook 1 te liken, maar 5 gaat me een beetje ver Heb ik straks een hele borduur-facebook.
Oef! Er zijn zoveel leuke borduur patronen op die HEAD site... Woei... ik denk dat ook ik mezelf ga trakteren voor de kerst..
maar dat is wel niet de officiele, al heb ik me net wel even aangemeld (kon hem gisteren op de telefoon niet vinden)
Al heeft HAED nu ook een eigen bedrijfspagina. Ik dnek dat die misschien nog het meeste geupdated wordt
Keandra
Geplaatst: 08-12-13 21:27
Ben weer even aan het naaien gegaan. Is me vandaag toch gelukt om een paar kleurtjes met maar enkele kruisjes af te werken (haat dat). Is ook een pagina met heel veel kleurwisselingen. Niet echt veel grote vlakken in 1kleur, dus veel werk.
Ik snap wat je bedoelt keandra. Je bent dan drukker met kleuren pakken en opbergen dan dat je aan het borduren bent. Maar vaak ga je dan wel veel contrast ineens zien in je werk. Ik was gister hee. Even begonnen, maar was niet zo fit dus na 1 kleur heb ik de boel maar weer opgeruimd en ben ik lekker naar bed gegaan.
Ik zag dat diverse mensen deze manier gebruiken om te borduren: http://www.youtube.com/watch?v=OuTXsIRttTA . Misschien is dat makkelijker met al dat confetti. Ik vind het zelf helemaal niks overigens. Veel te chaotisch en te onoverzichtelijk.