Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jullie kunnen nog tot 18:00 insturen

daarom heb ik juist zo’n woord gekozen, zodat je ruim kunt dichten
maar goed het gedichtje
Ik vind het een leuk gedichtje, het begin vond ik wat minder, omdat het even zoveel in een klein stukje gepropt leek, maar daarna loopt het heerlijk verder
het leest makkelijk en is verder goed te begrijpen. Het einde vind ik iets minder sterk, omdat je teveel uit je ritme wordt gebracht zeg
verder echt heel goed gedaan, was er zelf nooit opgekomen, maar je hebt het mooi beschreven en leuk dat je het verleden en het heden vergelijkt 
toch wel leuk bedacht, maar het is niet echt mijn smaak, vind het te kort aangebonden 
bij deze leest het makkelijk, maar leg er meteen gevoel in. Het begin is al zo aangrijpend, dat ik er echt even goed voor ging zitten om het te lezen. Het is mooi opgebouwd en vind het sterk gebracht. Zou niet weten wat ik hier voor commentaar op moet geven 
het leest makkelijk en laat ook een indruk achter. Vind hem erg mooi, maar toch mis ik iets. De herhaling van steeds hetzelfde regeltje speelt mij de eerste twee keer achter elkaar niet lekker in de mond, maar de derde keer wel
dan ben ik eraan gewend en sla je over, dat is mooi en zet je weer aan het denken
alleen de eerste herhaling van de regel loopt naar mijn idee niet gemakkelijk. Maar vind de betekenis van het gedichtje wel erg sterk 

),
) waar ik de sieraden die ik maak laat zien (ik verkoop ze via een Ebay-winkel).. maarr.. er is ook eventueel ruimte om de gedichten te plaatsen.

zal is kijken wat ik allemaal heb liggen of kan bedenken natuurlijk

de het vorige gedichtje, moet zo zijn

als het binnenkort maar komt zou wel fijn wezen
k ga met nujaro mee