Als jullie nog meer tips hebben hoor ik dat graag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Ach ik heb ouders voor minder hun eigen kind op straat gezet zien worden.
Oa omdat hun zoon boer wilde worden, ouders zagen hem liever politieagent worden (net als vaders).
Hij volgde zijn hart en zijn ouders zette hem zo op straat.
Ik vind het ook bizar dat Fleur bij Jeff blijft terug komen. Hoe vaak moet hij haar nog pijn doen, voorliegen etc?
Ik denk dat je het maar als een verslaving moet zien, ze kan er gewoon niet mee stoppen
kiki1976 schreef:Ach ik heb ouders voor minder hun eigen kind op straat gezet zien worden.
Oa omdat hun zoon boer wilde worden, ouders zagen hem liever politieagent worden (net als vaders).
Ik vind het ook bizar dat Fleur bij Jeff blijft terug komen. Hoe vaak moet hij haar nog pijn doen, voorliegen etc?
Ik denk dat je het maar als een verslaving moet zien, ze kan er gewoon niet mee stoppen
Speirs schreef:kiki1976 schreef:Ach ik heb ouders voor minder hun eigen kind op straat gezet zien worden.
En misschien de hang aan iets bekends, anders staat ze er toch wel erg alleen voor.
poetser schreef:Tja, ik kan mij dan weer wel in die acties en reacties van Fleur verplaatsen. Heb zelf van mijn 16 tot mijn 22ste in een destructieve relatie gezeten. Oké, een schietpartij hebben we nooit gehad, maar meer dan genoeg voorvallen waarvan ik mij nu afvraag waarom ik niet eerder ben gaan rennen? Waarom al dat gewring in bochten om de, op voorhand al gedoemde, relatie toch te laten werken? Op dat moment zelf zag ik dat niet en was ik er van overtuigd dat hij wel zou veranderen. Toen dat niet gebeurde, dacht ik dat het aan mij lag en dat ik degene was die moest veranderen. Pas nadat ik voor de 2x in een vluchthuis belande, heb ik de knoop definitief kunnen doorhakken.
Zo zie ik dit verhaal ook wel. Een destructieve relatie, het vechten tegen een verloren zaak en tegelijkertijd een komische draai geven aan het verhaal om het luchtig te houden.
Jis_ schreef:Ineke2 schreef:Als Fleur nu nog steeds bij Jeff wil blijven word het voor mij echt super ongeloofwaardig.
Toch denk ik dat er zulke dames/meisjes zijn. Even later weer ingepakt worden. Hoop het niet en dat we nu naar een stalker face gaan, daar zie ik Jeff wel voor aan.
zorro schreef:Uhm, alles eigenlijk.. van de ouders die het kind gewoon de deur uitzetten, het even naar het buitenland gaan, het tentje kopen en op een camping gaan staan, in Nederland even een huisje huren, zo een nieuw bijbaantje hebben en gelijk aan de slag kunnen, alles gaat zo snel en gemakkelijk, dus eigenlijk allesmaar net wat ik zeg, ik denk dat dat juist de kracht is.