Mooi zeg ! Ik ben nog niet echt overtuigd van de stabilo 68 stiften met m'n kleuren op nr boek..Grote stukken worden echt lelijk (kan ook aan mij liggen natuurlijk) Potlood lijkt toch mooier naar mijn idee..
Wauw gaaf Maanlicht. Ik ben benieuwd naar de rest.
Bedankt Lisette01 en SandraVerl. Je zou eens kunnen googlen, daar staat een heleboel inspiratiemateriaal.
Ik bedacht me dat ik ook nog een hele voorraad Stabilo 88 fineliners had dus daarmee ben ik nu aan de twee mandala begonnen. De grote vlakken doe ik als laatste met potlood.
Ik heb bij den Aldi een bureaulamp gescoord en gisteren even getest. Het ding werkt goed.
Op google heb ik zeker al gezeten Jolien, probleem is dat ik niet wil naapen en dat ik uit mezelf echt niet zo heel creatief ben. Gelukkig kan je dat met mandala's goed verbergen. Och ja, tis maar een tijdverdrijf en zo lang het leuk blijft. En ik kan hier lekker meekletsen en de werken van anderen bewonderen. Je laatste ziet er ook weer super uit trouwens.
Ik zit nu toch wel heel erg te twijfelen om ook stabilo's te kopen.. Met die potloden moet ik zo achterlijk hard drukken voor een egaal effect, dat ik na een half uurtje last heb van mijn pols.
Dat was ook mijn reden om een setje aan te schaffen. Met potloden kan je meer kwa schaduwen enzo maar kreeg idd ook last van mijn pols.
BeFunny
Geplaatst: 18-01-16 15:19
Mooie plaatjes allemaal.
Lisette0
Geplaatst: 18-01-16 15:23
Wat een hoop nieuwe posts weer, haha. Zo leuk om al die kunstwerken te zien!
En jaa, Roosje01, die stiften wil ik ook nog zo graag! Maar heb veel fineliners al dubbel, en heb al een aantal van de pen 68. Dus dan heb ik alle kleuren 2 of 3 keer... Dat hoeft nou ook weer niet, dus ik wacht eerst maar tot er een aantal leeg zijn, haha. Kleur nu toch het meest in mijn kleinere mandala boek, dan zijn de fineliners het handigst
De mandala die je had uitgezocht vordert ook aardig. Weet alleen niet zo goed wat ik er van moet vinden