177/365
Inkt en acryl op papier.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
) 

(verbaast me steeds dat ik uberhaupt nog schone dingen in de kledingkast heb) En die bierviltjes was best lollig, maar je voelt die dingen dus echt niet zitten, dus ook niet of je ze dreigt te verliezen 

schetsen gaat echt relaxt makkelijk en snel tegenwoordig, zeker met voorbeeldje!
Ook gemeld dat ik gister 5 euro te veel betaald had, en toen kreeg ik t geld terug en een gratis kopje thee in de boekwinkel

dus er zit wat schot in

. Het hoofdje van gisteren is ook mooi. Dat oog vooral! Zo zacht en fluffy.
) Is dat zoiets als airbrush?
Maár, volgens de berichten was ons groepje toch echt wel de showstopper van de avond!
Misschien dinsdag als ik toch thuis werk. Maar idd stapelt dat steeds lekker door...

hahaha
Lijkt me ook wel vermoeiend, maar wel gaaf om te doen.
Je performance paardje is echt heel schattig, mooi tuig ook. Hij kijkt wel een beetje verontschuldigend zo 

)
En nu ik thuis kom zijn de kleuren van de foto dus heel anders dan ik dacht. Dus nog klein beetje bijgeschaafd 

De gemiddelde andere bezoeker vond dat steeds geweldig en lokte die beestjes steeds. Tot er een met een lolly vandoor ging...
En leuk idee ook 

Foto uit aanvraagtopic.

heerlijke aftekeningen 

vandaag nummer 181
dus donderdag... Over de helft! Denk dat ik dan weer eens een overzichtsfoto maak

). De afgelopen week weer nogal een dip gehad en nauwelijks iets op papier gekregen. Nu bijna tijd voor vakantie en verhuizen, dus ben bang dat er niet veel van gaat komen de komende tijd.

En moet ik eerst nog de resten opruimen hier

Eenmaal thuis had ik verder 0,0 inspiratie voor een paard, dus gewoon maar begonnen te tekenen, en dan krijg je dit, vlak voor het slapen gaan:

Ziet er inderdaad zo wel erg sneu uit, hoop dat het alweer wat beter met het diertje gaat.
) is een hele leuke plaat geworden en zelfs dat vluggertje over de muur oogt heel vrolijk. Wat een heerlijk blij koppie.