Toedelou, prachtig werk zeg!
1. Ik vind het jammer dat het paard nog op het papier 'stopt'. Ik zie het liever óf door getekend, óf wat strakker en rechter af laten vloeien. Dus nog wel met een kleine overlap maar het stoort mij een beetje dat de rug verder naar de rand van het papier loopt dan de onderkant en de borst zeg maar. Dus qua verhouding net niet helemaal lekker. Maar érg mooi gedaan! Goede keuze om de achtergrond lekker donker te laten. Het paard springt er zo wel uit! 50,-
2. Prachtig werk. Echt super mooi en goede verhoudingen ook. Onder en bovenkant hebben de zelfde afstand en ook de zijkanten zitten gevoelsmatig wel goed. Hoe veel werk heb je hier aan gezeten? Ik zou het wel kopen als het mijn paarden geweest zouden zijn. Veulen is iets warmer van kleur maar ik vind de moeder net zo levendig over komen hoor. Misschien kun je wat aan de ogen aanpassen dat die wat alerter lijken, maar verder, zo laten! 80,-
3. Ik vind die laatste wel mooi, maar het komt meer over als een schets. Dus vandaar 20,- Hier zou je nog wel heel veel leuke dingen mee kunnen doen. Probeer eens dat oog eruit te laten knallen, de neusgaten wat donkerder en ook wat meer diepte en wat hardere contrasten. Dan spreekt hij al veel meer! Maar je bent echt goed bezig