Iemand die Roy leuk vind? Meer foto's staan in mijn profiel
mirgino
Geplaatst: 17-03-12 17:14
wat een leuk topic had het nog niet gezien.
zijn er al tekeningen af?
ik zou het ook leuk vinden als iemand mijn paard zou willen tekenen.
Vanillia
Geplaatst: 19-03-12 20:00
Lotje is 'maar' een haflinger en geen glanzend sportpaard, maar ze wil ook heel graag een keer getekend worden Groot formaat is aanwezig!
Anoniem
Geplaatst: 19-03-12 20:24
Naar aanleiding van de prachtige tekeningen in het resultaat-topic, plaats ik toch weer een keer wat foto's. Doe ermee wat je wilt, maar ik zou wel graag een berichtje krijgen als je een van de foto's gaat gebruiken
Een beetje een rommelige achtergrond, maar wel mooie sfeer, helaas heb ik deze foto niet groter.
Voor iemand die zin heeft Misschien evt het halster+touwtje weg?
Zou het erg leuk vinden
kapiteintje
Geplaatst: 22-03-12 18:33
iemand die een poging wil wagen aan deze mooie pony zou het heel leuk vinden als iemand hem natekend schilderd..... laat dan even wat weten via pb hoofdstel mag weggelaten worden maar als dat niet het geval is de teugels wel aub
Ik hoop trouwens dat het goede linken zijn, ik kan ze namelijk niet uploaden, dus dacht ik ik doe het maar zo. ik zou het heel leuk vinden als iemand Spirit na wilt tekenen. graag pb als je wilt
Voor de mensen die een uitdaging zoeken Mijn overleden Willeke, met haar op deze foto stervende veulen Doris. Moeder en zusje van mijn Lars. O ja, en ik zelf natuurlijk. Samen met Willeke, rouwend om het jonge leven dat hier verloren gaat. Is voor mij een foto met heel veel betekenis, en wilde hem ook eerst niet plaatsen. Maar omdat er zoveel talent huist op bokt, dacht ik, we zien wel wat er gebeurt
Papiertje mag van mij sowieso weggelaten worden, maar jullie zijn natuurlijk vrij om aanpassingen te maken Graag een pb als ze nagetekend worden, vind het altijd leuk om resultaten te zien